Wpis z mikrobloga

No i miraski, w końcu udało się spełnić motoryzacyjne marzenie i wczoraj drogą kupna nabyłem Bunię E60 () 3.0 diesel i ledwo 180k nalotu, wszystko serwisowane w ASO. Udało się jeszcze tysiączka w dół zejść z ceny, na dniach ogarne rzeczy eksploatacyjne, ale dzisiaj lecę w tripa do Karpacza :D Mega się jaram miraski i spełniajcie swoje marzenia!

#bmw #chwalesie #motoryzacja #samochody #olx
chalwaklb - No i miraski, w końcu udało się spełnić motoryzacyjne marzenie i wczoraj ...

źródło: comment_1589354760v3IBRososM4wAU66raoNgw.jpg

Pobierz
  • 113
  • Odpowiedz
  • 40
Kurcze no ile ty masz lat 60? I wcześniej jeździłeś polonezem? Diesel w sedanie z wiejska nalepka na grillu? Ja wiem, że to świetny motor itp ale kupno Diesla nazywać marzeniami to nieco ciężki temat ;) Kup V8 i wyleczysz się z diesli po 1 odpaleniu. Pozdrawiam serdecznie, Mireczku odklej tą niebieska nalepkę i śmigaj bezawaryjnie. Ps. kierunkowskazy włącza się tym wystajacym patykiem po lewej stronie kierownicy.
  • Odpowiedz
@mbwykop: Po co komu V8 w tak wielkim aucie? Nie każdy chce wydawać 3x tyle kasy na paliwo i mieć więcej niż 300 koni mocy. V8 ma pewnie podobny moment jak ten 3 litrowy diesel, więc w normalnej jeździe jest bezsensowna, a na trasie rozpędzasz się raz.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@wxx71: zależy ile kosztowało, ale jak najbardziej są takie samochody. Teraz jest idealny czas na kupowanie, bo okazje nie są zbierane z rynku przez handlarzy jak jescze kilka miesięcy temu.
@chalwaklb: z ciekawości dzwoniłeś do ASO, żeby potwierdzić przebieg?
  • Odpowiedz
@chalwaklb: gratuluje, wiem jak ciezko znalezc fajny egzemplarz. No i 5er to 5er ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ciezko bylo znalezc w kolorze czy chciales po prostu srebrna? Jakie masz wnetrze?

@mateelv:
ile moze utrzymanie kosztowac? 5k rocznie sam serwis?
Utrzymanie takiego pojazdu CI zawsze wyjdzie taniej niz zakup 2012+ gorszej klasy z silnikiem doladowanym od kosiarki
  • Odpowiedz
@InterferonAlfa_STG E39 w 3.0d rocznie w granicach 10k. Kupiona 4 lata temu za ok. 25k od Helmuta który ją miał od nowości, obecnie 330k przebiegu. Przebiegi w granicach 40-50k rocznie.
A tam nie ma połowy cudownej elektroniki z E60 xD
  • Odpowiedz
no teraz to poplynales z tymi kosztami


@arturccc: w gore czy w dol? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

zresztą co ty chciałbyś naprawiać w aucie 2012+


Co bym chcial wymieniac w aucie okolo 200kkm czyli ulubionym przebiegu polakow?

Praktycznie wszystko po kolei, zacząłbym od uszczelnienia ponownego silnika, rozrzad oczywiscie, przy 200 to jezeli ktos dbal o zawieszeine to ono wlasnie powoli dochodzi (jezeli nie dbal to wczesniej by
  • Odpowiedz
@wam116: ale liczysz same naprawy? Czyli kupiles okolo 200 realnego przebiegu? Czy robiles min wszystko to co wymienilem powyzej i inne?

Bo za 10k mozna zrobic remont silnika z vanosami, w drugim roku cale zawieszenie (bilstein b8 albo lepsze?) i hamulce textar
Tylko nie iwem na co chcesz jeszcze 20 k wydac przez dwa lata ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@arturccc:
  • Odpowiedz
trzeba kupować samochód z niższymi przebiegami, potwierdzonymi w ASO


cala polska Ci tak powie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

E39 w 3.0d rocznie w granicach 10k. Kupiona 4 lata temu za ok. 25k od Helmuta który ją miał od nowości, obecnie 330k przebiegu


a ja mowie, ze wole kupic od takiego goscia co wkladal 10k rocznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@arturccc: @wam116:
  • Odpowiedz
@InterferonAlfa_STG nie moja fura niestety, ale jestem z nią na bieżąco. W pierwszym roku przegląd silnika, uszczelnianie itd plus alternator, pełen serwis olejowy, opony.
Zawieszenie przód komplet, zawieszenie tył komplet, same hamulce 3.5k wyszły ponad. Ze dwie szyby przednie, bo przebiegi głównie autostradowe. Po drodze jakieś pompy wody, regeneracje turbo, węże od chłodzenia, od podciśnienia, od turbiny. W tym roku prawdopodobnie szykuje się remont skrzyni :(
Stara klasa premium to są niestety
  • Odpowiedz