Wpis z mikrobloga

@pendzoncy_jez:

Zrozumiała, że po obu stronach ma być 76, to wpisała 76. Potem, zaskoczona, musiała dodać 0. Zadowolona, że jest dobrze, znowu wpisała 0 i znowu było dobrze.

A skoro wynik wyszedł dobry, to ten sam tok myślenia zastosowała jeszcze trzy razy. Choć pewnie minusy ją zdziwiły.

No geniusz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Zrozumiała, że po obu stronach ma być 76, to wpisała 76. Potem, zaskoczona, musiała dodać 0. Zadowolona, że jest dobrze, znowu wpisała 0 i znowu było dobrze.


@ksetlak: no nie do konca :) to jest bystrzejszy dzieciakl nizmyslisz :) a matme kocha.
poszla na latwizne :) ale brawa, ze to tak rozkminila. ma 10 lat
  • Odpowiedz
@pendzoncy_jez:
Nie chcę nic udowodnić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tylko skoro już mówimy o kreatywności, to napisałem równania "kreatywnie".

Pierwsze dwa to "przestawione cyfry" 76>>67 i 93>>39 oraz 50+4 i 5+4.
Ostatnie dwa składają się z dwóch cyfr (3 i 0 oraz 1 i 5).
  • Odpowiedz
@Reke: To prawda, ale zadanie poniżej już mąci w głowie - uczeń wpisuje cyfry jako „liczby”. Brak konsekwencji w podręcznikach bardzo siada na dziecięce główki. Sam tego doświadczyłem w szkole podstawowej.
  • Odpowiedz