Jak sprawdzić w Plus Online billing z poprzedniego miesiąca? Aktywowałem w "Narzędzia i usługi dla płatności" opcję "Wykaz bieżącego użycia", następnie klikając w "Szczegóły" pod numerem telefonu wyświetlają się rzeczy tylko z aktualnego miesiąca. Jak wyświetlić z wcześniejszych miesięcy?
@ptrx: jeśli pod plikiem z fakturą nie masz drugiego pliczku o nazwie "Rachunek szczegółowy" to znaczy, że obecnie korzystasz z faktury skrócone (bez billingów). Aby to zmienić wybierz zakładkę: Płatności -> Narzędzia i usługi dla płatności -> Zmiana formy rachunku (zmień) -> Faktura VAT wraz ze szczegółowym wykazem połączeń -> Dalej-> Potwierdzam. Jest to bezpłatne. Następnie wróć do zakładki Ogólne i przy wybranym dokumencie finansowym wybierz
@Specjalista_Plus: Aktualnie mam takie coś. O co chodzi z "Miesięczny koszt papierowego rachunku szczegółowego: 5,04 zł brutto"? Pytam, ponieważ nie przychodzi do mnie żadna faktura papierowa, tylko na e-mail.
@ptrx: jest to informacja o koszcie faktury, wraz z rachunkiem szczegółowym w przypadku wersji papierowej. W przypadku Zielonej Faktury (mailowej lub w Plus Online) jest to bezpłatne.
#plus #plusonline
Jest to bezpłatne.
Następnie wróć do zakładki Ogólne i przy wybranym dokumencie finansowym wybierz
źródło: comment_1588862523T4vSnS8BT8EIMiN9MBKkJF.jpg
Pobierz