Wpis z mikrobloga

@wasilewp: Cesja, duplikat karty... Jest kilka spraw do których potrzebny jest punkt. Na szczęście w poniedziałek się otworzą w większości. Inna sprawa, że zdecydowana większość punktów (przynajmniej w Krakowie - jeśli nie wszystkie) to franczyza nastawiona tylko na sprzedaż, a nie obsługę klienta posprzedażową.
@pierwszynawenus najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo Twoje i naszych pracowników. Dlatego zachęcamy Cię do korzystania ze zdalnych form kontaktu z nami – aplikacji Play24, stron play.pl i telefonicznej linii obsługi pod numerem 790 500 500. Większość spraw, na przykład takich jak wymiana karty SIM, da się załatwić bez wychodzenia z domu. Informujemy o tym m.in na naszej stronie https://www.play.pl/zostanwdomu-z-play/#jak-dzialamy-dla-ciebie.
Zdajemy sobie jednak sprawę, że czasem osobista wizyta w Salonie jest konieczna, dlatego