Wpis z mikrobloga

Witam, mam taki problem grałem na total casino wygrałem większą sumę pieniędzy 2000zl i zablokowali mi konto twierdząc że to w ramach weryfikacji dziś kazali zadzwonić więc tak zrobiłem i powiedzieli że będzie jakaś narada i mam czekać na maila z decyzją? Tylko nie powiedzieli jaka decyzja czy wypłacą czy co? Dodam że jak przegrałem 3tys w jeden dzień to nikt nic nie napisal... Czy ktoś miał taką sytuację?
#totalcasino
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@zjembigos: no za każdym razem przed graniem coś musiałem skręcić i spalić :) A tak serio to nic nie było ściemniane, w innym razie nawet bym tu nie pisał. Wszystkie dane do weryfikacji się zgadzają konto również.
  • Odpowiedz
@Hazardzista667: 2000 pln to nie jest większa suma, poza tym powinni ci mimo wszystko wypłacić, ale mogą zażądać dodatkowej weryfikacji np. poprzez przesłanie dokumentu tożsamości wspomnianego kolegi (tak przynajmniej to wygląda w zagranicznych bukach). A zasada numer jeden korzystania z jakichkolwiek płatności jeśli chcesz uniknąć późniejszych problemów: korzystaj zawsze ze swojego konta.
  • Odpowiedz
@bialawitz: trochę mnie pocieszyłeś, też mi się wydaje że powinni to wypłacić, tylko niepotrzebnie stwarzają te problemy. Kumpel dzisiaj chciał wypłacić hajs że swojego konta to też musiał tam dzwonić bo nie miał możliwości wypłaty, i powiedział że czasami przelewał kasę z konta dziewczyna ale zawsze wypłacał na swoje to nie było problemu
  • Odpowiedz
@Hazardzista667: Musisz wiedzieć, że z perspektywy ich firmy to ty trochę stwarzasz problemy. W ich systemie już pewnie jest na twoim koncie czerwona lampka sygnalizująca, że z jakiegoś powodu z kontem jest powiązana osoba trzecia lub właściciel innego konta w serwisie (jeśli twój kolega też tam gra).
O ile nic nie kombinowałeś, to mimo wszystko nie powinno być większych problemów.
  • Odpowiedz
@Hazardzista667: Ja mam aktualnie problem z totalcasino. Tydzień temu trafiłem dwa Jackpot y. Jeden ~4500 kolejny coś powyżej 500. I guzik z tego mam... Najpierw anulowana wypłata-nastepnie zablokowana możliwość wypłaty. Na maila dostałem wiadomość że konieczne jest potwierdzenie, że jestem właścicielem konta i proszą o wyciągi pdf z banku i potwierdzenia kilku transakcji. Wysłałem. Po tym kazali przesłać wyciągi z konta które miałem podane wcześniej- od razu wysłałem. Potem kazali
  • Odpowiedz