Aktywne Wpisy
dabi +257
taka sytuacja w szkole syna mojej zony, p------e czasy
#heheszki
#heheszki
uncle_freddie +273
FC Kopenhaga 1 - [2] Jagiellonia Białystok; Churlinov w ostatniej akcji meczu
MIRROR 1: https://streamin.one/v/2ed58fb5
MIRROR 2: https://streambug.org/cv/428400
#mecz #golgif #jagiellonia #ligaeuropy
MIRROR 1: https://streamin.one/v/2ed58fb5
MIRROR 2: https://streambug.org/cv/428400
#mecz #golgif #jagiellonia #ligaeuropy
@KiedysMialemBordo: w przypadku telefonu musi udowodnic ze cos stracil. A jednoczesnie zdjecie folii, uruchomienia, poklikanie podpada pod poznawanie funkcjonalnosci, czyli cos co konsument ma prawo zrobic. Sprzedawca nie ma prawa nic potracac za folie albo wyjecie z pudelka.
Info pewne, mialem podobny problem, konsultowalem z Rzecznikiem Konsumenta, sprzedawca chcial 300-400 PLN za brak folii i to ze uruchomilem, odpisalem mu na maila ze to wbrew prawu i jak chce to niech sobie kieruje sprawe do prawnika ktorym mnie straszyl, dalem Rzecznika do DW, odzewu brak ale wrocila na konto cala kwota. Rzecznik mi mowil ze czesto firmy tak robia, licza na to ze zwracajacy przestraszy sie groznych slow jak "prawnik", "nota obciazeniowa", ale to nigdy dalej nie idzie bo firmy wiedza ze to jest
@KiedysMialemBordo:
wlasnie o to chodzi, ze zwrot bez podania przyczyny ma byc wlasnie wyrownaniem szans sklepow prowadzacych sprzedaz w salonach/sklepach fizycznych i sklepow prowadzacych sprzedaz internetowa.
Czemu koszt pokazywania sprzetu w sklepie, ma byc kosztem przedsiebiorcy, ktory nie bedzie mial z tego sprzedazy? Bo przeciez w sklepie takze beda musieli wyjac z pudelka (rozplombowac) aby pokazac towar
Nie pasuje takie prawo to nie zakładasz działalności i nie sprzedajesz.
@KKK1337: Tak, to jest chore. Przez p----------h Januszy i Grażyny co tak robią płacimy za towar więcej. Ostatnio coraz częściej mi się zdarza, że sprzęt kupiony stacjonarnie jest parę procent tańszy niż w sieci - właśnie chodzi o to chore prawa zwrotu. Już dwa razy zaproponowano mi zniżkę za zakup na miejscu.
Co ciekawe, wykopki często jak
@bslawek: i k---a dlatego jeszcze nie mam sklepu internetowego , jak widzę z jakimi januszami muszą się użerać takie sklepy to mnie krew zalewa
@nowywinternetach: ja widać myślenie nie jest obowiązkowe , tylko po co się z tym obnosić ?
@bslawek: Zakładam, że w tym normalnym kraju nie płaci się później za rozpakowany używany 14 dni sprzęt równowartości nowego.
Btw. u nas też można, wystarczy nie r----------ć opakowania i nie porysować jak zwierze danego przedmiotu, przerabiałem wiele razy nawet na zestawie głośników.
@piker: dokładnie i już w tym wątku trochę takich Januszów i Grażyn się udzieliło. Piszą, że
Pracowałem jakiś czas temu w sklepie z dość drogimi lampami i zauważyłem, że Polacy mają w genach wykorzystywanie prawa zwrotu do maksimum.
Ludzie składali zamówienia na 2-3 podobne lampy, każda po 3-4 tys. zł, czas ściągnięcia takiego produktu zza granicy to czasami miesiąc. Po tygodniu od otrzymania towaru leciał do nas zwrot 2 lamp - ewidentnie ktoś sobie brał 3 żeby sprawdzić, która
Patrząc po aukcji i Allegro to raczej kupiła używanego iP7