Wpis z mikrobloga

Hej Mirko... Mam znowu kłopoty ze sklepem internetowym. Zamówiłam na sklepie #zibru buty popularnej marki #altercore. Przeszłam się w nich chwilę po domu i po podwórku i postanowiłam je zwrócić, ponieważ okazały się za małe...
Jednak nie mogłam tego zrobić tak prędko, ponieważ przebywałam na kwarantannie, do tego potem były święta i zwróciłam je dopiero po 19 dniach (nie 14 jak w ustawie), ale w ulotce dołączonej do opakowania bylo napisane, że przewidują na to 101 dni.
Jednak zwrot nie został przyjęty, ponieważ według nich produkt nie był "nowy, nieużytkowany", a zdjęcia do dokumentacji dołączyli prawdopodobnie nie z moimi butami, ponieważ nie posiadają one takich wad!!! (Przetarcia, zagięcia) Jedynie trochę kurzu na podeszwach i to tyle.
Piszę ten post w nerwach, najwyżej potem podlinkuje imgura ze zdjęciami.
Proszę, powiedzcie co zrobić... Pisać do nich maila (co napisać?), składać sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta czy po prostu odsprzedac te buty gdzieś na #olx?
#januszebiznesu #buty #sklep #prawo
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Rieane Sklep ma rację. Dłuższy czas dotyczy już tylko ich zasad. Skoro były noszone, to.maja prawo odmówić przyjęcia zwrotu zgodnie ze swoim regulaminem po terminie ustawowym
  • Odpowiedz
@taktoto W ustawie jest zapis, że "na odesłanie towaru konsument ma 14 dni od złożenia oświadczenia, czyli maksymalnie zakup musi odesłać w ciągu 28 dni" - co to w praktyce oznacza?
  • Odpowiedz