Wpis z mikrobloga

  • 2
Z dwojga złego(A6 C6 3.0tdi/E60 3.0d) co byście wybrali, oczywiście A6 tylko Quattro. Przesiadł się ktoś z #e39 może ? Bo coraz bardziej doskwiera mi brak dużej felgi, niższego i twardszego zawieszenia, jakiegoś mpakietu/sline itd. A E39 mi po prostu szkoda psuć( ͡º ͜ʖ͡º)

#bmw #audi #samochody
Kejran - Z dwojga złego(A6 C6 3.0tdi/E60 3.0d) co byście wybrali, oczywiście A6 tylko...

źródło: comment_1586987614AUCnQJmOy8dcbOkSM1rYe5.jpg

Pobierz
  • 59
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wcześniej jeździłem RWD i przyjemniej się jeździ


@DiMaria: Mam dokładnie odwrotne odczucia. Quattro mi się przyjemniej jeździ od 250 hp+ rwd.

- lepszy ogień z niskich prędkości
- lepszy ogień przy włączaniu się
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@DiMaria Niewiem jak Quattro, ale w RWD trakcja jakiekolwiek zapędy masakruje strasznie, czy to ASC czy DSC jesteś jak wykastrowany i czujesz się, że margines błędu jest dużo poniżej tego bledu ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@DiMaria: Aha i zapomniałem o najważniejszym.

#!$%@? nienawidzę, jak wyprzedzam z mocnym przyśpieszaniem w moim RWD i auto potrafi tylną osią wyczuć delikatną nierówność. Niepotrzebny strzał adrenaliny i brak zaufania do auta, jestem bardzo wyczulony w samochodzie, bo lubię sobie potorować.
  • Odpowiedz
@DiMaria: Najnowsze M5 to konstrukcja AWD, jazda takim autem z RWD jest tylko po to, żeby była, bo to już chyba w ogóle nie ma żadnej zalety oprócz tego, by spalić se(jak w gruzie za 8 stów i z porównywalną frajdą jak w tym gruzie) najwyższej klasy kapora, przez co auto już nigdy nie będzie się tak dobrze prowadzić. Jak dla mnie abstrakcyjna głupota. XD
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@kupkesobieciagne Właśnie o to mi chodzi, jak wyłączę TC w audi to będzie FUN, a jak wyłączę w BMW to przy szybkim łuku na śliskim wracając zmęczony z pracy mnie zabije ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
@kupkesobieciagne: 235 hp w manualu bo? Czemu ten silnik? Bo lifting czy jakieś inne powody?


@KeepCalm: Ogolnie E60 jest bardzo poprawione po lifcie, praktycznie bezproblemowe i dobrze zaprojektowane auto. Do tego silnik po liftingu jest lekkim, aluminiowym lekkobieżnym dieslem o fenomenalnych osiągach i wkręcaniu się, który przy okazji pali bardzo mało paliwa. (znaczny skok w dół względem starych m57)

E60 tylko w lci należy szukać, wtedy to chyba
  • Odpowiedz
@KeepCalm: Instalacja elektryczna w e60 lci jest po prostu innym tworem, tak mocno zmieniono najpoważniejszą wadę E60. Do tego bezproblemowy komputer pokładowy CIC i nie mamy praktycznie żadnych wad.

Zostały w sumie wiązki w klapie w mniejszym stopniu, ale nadal i kilka pierdół.
  • Odpowiedz