Wpis z mikrobloga

  • 2
Z dwojga złego(A6 C6 3.0tdi/E60 3.0d) co byście wybrali, oczywiście A6 tylko Quattro. Przesiadł się ktoś z #e39 może ? Bo coraz bardziej doskwiera mi brak dużej felgi, niższego i twardszego zawieszenia, jakiegoś mpakietu/sline itd. A E39 mi po prostu szkoda psuć( ͡º ͜ʖ͡º)

#bmw #audi #samochody
Kejran - Z dwojga złego(A6 C6 3.0tdi/E60 3.0d) co byście wybrali, oczywiście A6 tylko...

źródło: comment_1586987614AUCnQJmOy8dcbOkSM1rYe5.jpg

Pobierz
  • 59
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kejran: Bmw ogólnie grają tak sobie. Po kupnie trzeba wydać trochę siana i se swapnąć car audio.

W A6 C6 będzie ci grało znacznie lepiej. Pamiętam, że w A4 B6 ze standardowym nagłośnieniem, grało to znacznie lepiej niż w E60.
  • Odpowiedz
@kupkesobieciagne: tak ale C6 to generacja w przód xD 2008 rok, M5 wyszło w 2005 więc prędzej jest to odpowiednik C5 która ma czas jak podałeś wyżej.. Dla niego konkurent to Fka która jest dużo dużo szybsza:
https://fastestlaps.com/comparisons/udnstuvugc50

By to miało sens E39 trzeba by porównać do... niczego, bo Audi wtedy odpowiedzi na M5 nie miało. Zrobili C5 dopiero w 2002 gdzie M5 już było starszym autkiem a oni dopieszczali
  • Odpowiedz
@kupkesobieciagne: tak ale C6 to generacja w przód


@sorek: C6 to bezpośrednia konkurencja E60 i nie wiem co można więcej tutaj dodać.

C5 to konkurencja E39, to czy najmocniejsza wersja silnikowa powstała na początku, czy na końcu generacji jest bez znaczenia. M i RS danej generacji to pokaz tego, co potrafi
  • Odpowiedz
@kupkesobieciagne: C6 to konkurencja dla E60 M5 która powstała ponad 3 lata po E60..

C5 to konkurencja dla E39 M5 która powstała 5 lat później

C7 to już tylko 2 lata później niż F10 M5 - bravo, Audi zaczyna gonić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@KeepCalm: Instalacja elektryczna w e60 lci jest po prostu innym tworem, tak mocno zmieniono najpoważniejszą wadę E60. Do tego bezproblemowy komputer pokładowy CIC i nie mamy praktycznie żadnych wad.

Zostały w sumie wiązki w klapie w mniejszym stopniu, ale nadal i kilka pierdół.


@kupkesobieciagne: jakie tam są różnice w tej instalacji?
Przecież 90% instalacji i tak wygląda tak jak wcześniej, a
  • Odpowiedz
@sorek: VW Passat B5 1:57.36
BMW 320d 1:57.50

Kurde, auto które bardzo szanuje, czyli Passata B5 wygrywa będąc wersją FWD ze 136 koniami ze 150 konną E46 320D. Ciekawe jak bardzo by łoiło E46 z prawilnym quattro, zwanym tutaj 4motion.
  • Odpowiedz
Audi jest po prostu generacje do tyłu zawsze ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)


@sorek: Jak jest generację do tyłu? Generacja to 7-8 lat, ich auta wymijają się o te typowe 1-2 lata, czyli wszystko jest w porządku.
  • Odpowiedz
@KeepCalm: Modułu MPM lci nawet nie ma.


@kupkesobieciagne: no i racja, bo sklejony z KGM wlasnie.

235 hp może i pali troche mniej niż starsze silniki bez piezo wtryskiwaczy (strzelam, że około litra), ale popsuli rozrząd

Raz na ćwierć miliona rozrząd przydałoby się wymienić. Po kupnie starego łacha, jakimi są dzisiaj E60 i tak dobrze by było wymienić
  • Odpowiedz
@kupkesobieciagne: no i racja, bo sklejony z KGM wlasnie.


@KeepCalm: Ale to już oznacza, że jest to całkowicie inny wyrób.

Kilka dodatkowych, Irytujących problemów z elektroniką w E60, które mogą się przydarzyć w przedlifcie jest wadą, ale pękające łańcuchy rozrządu w LCI nie są wadą?
  • Odpowiedz