Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Kilka lat temu zauważyłem, że wielu ludzi wchodzi w #zwiazek #zwiazki
Chciałem się zapytać o jakieś porady co trzeba zrobić by w taki wejść. Rodzina się kiedyś nawet mnie pytała czy kiedyś sobie znajdę jakąś dziewczynę.
No i się zastanawiam no w sumie jak? Nie mam pojęcia jak się robi #podryw #flirt itp. Macie jakieś #ksiazki do polecenia na ten temat? Lub nie wiem jakieś #ppradnik lub cokolwiek? I czemu ktoś kto nie ma dziewczyny jest uważany za kogoś gorszego tzw. #przegryw
Jest tera, trochę czasu by zapoznać się z tematem, więc chętnie poczytam.
Nie ogarniam tego świata,a jestem już po 25roku życia. Po prostu nie ogarniam tego fenomenu łączenia się w pary. Może wy coś poradzicie. Jestem całkowitym początkującym w tym.
#niebieskiepaski #rozowepaski #pytaniedorozowepaski #pytaniedoniebieskiepaski #pytanie #podrywajzwykopem

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
  • 67
Jak sie w wieku 11-13 lat nie zaczales interesowac dziewczynkami


@InterferonAlfa_STG: Paaaanie, ja w tym wieku to expilem co wieczor w metku. Za kazdym razem modlac sie by mi dropnela aura miecza ktora mozna by dobrze sprzedac i kupic jakies dobrego fmsa.
.
.
.
A ty mi tu mowisz o jakichs dziewuchach.
@arek4444: widocznie Ci to wieksza radosc sprawialo niz bieganie po osiedlach, boiskach i analizowanie z kolegami, ktorej dziewczynie lepiej bufet skoczyl przez wakacje, ktorej ladniej blyszcza oczy ;)

Nie mowie ze sam wieczorami jak juz koledzy musieli wracac bo ciemno bylo nie gralem, bo gralem... Ale caly dzien spedzalem na zewnatrz...

A Ty co robiles caly dzien skoro wieczorem grales?