Tworzymy main theme do gry i jesteśmy już na etapie: szlifować jak jest, czy dodać coś i ryzykować, że się przedobrzy? Przesłuchacie i zagłosujecie na lepszą dla Was wersję?
@q_______p: gra dźwiękowa - początkowo miał być horror, ale przekształca się w dark adventure z silnym akcentem sci-fi (paradoksy czasowe, inne wymiary). Więcej szczegółów na stronie: https://www.rosemarysfate.com/pl/
@dedek: nie brzmi jak gra akcji, brzmi jak tajemnicza / mroczna przygodówka, to lekkie przesunięcie powoduje, że drugi brzmi bardziej jak opening, a pierwszy bardziej mi się kojarzy z jakąś kończącą cutscenką + creditsy.
Nie chce mi się rozpisywać każdego szczegółu, ale najbardziej boli to, że nic się nie dzieje interesującego przez cały utwór w basie, a taki ciągły rozmyty bas jak od 0:40 do 1m około bardziej męczy niż
Potrzebujemy Waszej pomocy!
Tworzymy main theme do gry i jesteśmy już na etapie: szlifować jak jest, czy dodać coś i ryzykować, że się przedobrzy?
Przesłuchacie i zagłosujecie na lepszą dla Was wersję?
Wersja 1:
https://www.youtube.com/watch?v=HxOLgGPw2KE
Wersja 2:
https://www.youtube.com/watch?v=EE9phxESSUc
Głos można oddać w ankiecie
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=207745597338252&id=104602137652599&__tn__=-R
lub tutaj w komentarzu.
Dzięki!
#gry #gamedev
Więcej szczegółów na stronie:
https://www.rosemarysfate.com/pl/
Co do soundtracka, mi bardziej przypadła wersja 2.
Nie chce mi się rozpisywać każdego szczegółu, ale najbardziej boli to, że nic się nie dzieje interesującego przez cały utwór w basie, a taki ciągły rozmyty bas jak od 0:40 do 1m około bardziej męczy niż