Wpis z mikrobloga

Przez sytuację z zamkniętą siłownią mam problem z wymówieniem umowy w #fitnessacademy, trudna sprawa:

chciałem zrezygnować z siłowni z końcem marca do końca kwietnia, lecz siłownia utrzymuje, że karnety są zamrożone i po otwarciu siłowni będzie następować to wymówienie z miesięcznym wypowiedzeniem.

Sęk w tym, że mnie najpewniej nie będzie od maja i nie urządza mnie płacenie za nic, gdy zostanie uruchomiona. Jestem gotów teraz korzystać z siłowni i chyba nie powinni tak przerzucać odpowiedzialności dla klientów, żeby sobie przedłużyć działające karnety.

Czy mogą odmówić przyjęcia rezygnacji z umowy i przełożyć ją przez stan epidemii?

#silownia #prawo #prawokonsumenckie
  • 5
@tler: Mam ten sam problem co ty, złożyłem wypowiedzenie mailowo jeszcze w marcu i odpisano mi że wypowiedzenie przyjęte ale jako że zawiesili działalność wstrzymują jego bieg, a również od maja nie potrzebuję ich usług bo dostanę multisporta. Poprosiłem ich o podstawę prawną takiej samowolki bo w OWU nie ma o tym ani słowa i konsultant powiedział mi wprost że dział prawny napisał jakąś formułkę którą rozsyłają klientom jako uzasadnienie:

"
@Banan02: Dzięki. Może komuś się przyda. Z tej siłowni raczej będę później korzystać, więc spróbuję po prostu umówić się z nimi o dłuższe zamrożenie niż zazwyczaj mogą dać (normalnie dają na 2-3 miesiące).