Wpis z mikrobloga

#dziendobry Nie wyspałam się. Do północy walczyłam z idiotą któremu wjechałam w bok i uparł się, że musi mnie ukarać i nie przyjmie oświadczenia. Dopiero mój brat go przekonał że jest p------y i tak się nie robi skoro ja mu z góry powiedziałam że przepraszam i piszemy oświadczenie. Boże, co za #cebulaki byle d-----ć drugiemu. #coolstory
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kluczeodczolgu: ale p--------z. nie znam osoby, której się nie zdarzyła stłuczka, jeżdżę sporo od 2 lat i to moja pierwsza taka sytuacja. w normalnych sytuacjach pisze się oświadczenie i tyle. jak mi koleś wdupił w zderzak to przez myśl mi nie przeszło wzywać policję żeby go "karać" - zdarzyło się, trudno.

a ten pajac i tak na tym zarobi.
  • Odpowiedz
@Kluczeodczolgu: mam po prostu dosyć, starczy że miałam wieczór z-----y przez kolesia i jego laskę co też się na mnie wydzierali, szczególnie ona. zresztą facet przyznał w końcu że on by to miał w dupie od razu, oświadczenie i koniec, ale jego ojciec (właściciel) się uparł i oficjalna wersja jest że policja była o.O

@stefan_pompka: jedna stłuczka z mojej winy? faktycznie, kajam się.
  • Odpowiedz
@mojwa: co sie mu dziwisz, przez Twoją nieuwagę i brak wyobraźni człowiek będzie musiał jeździć po rzeczoznawcach, mechanikach etc. a czas rzecz cenna, też bym się w-----ł ;]
  • Odpowiedz
@viejra: no nie chciał. stwierdził że ma to w dupie i czekamy na policję bo mam się nauczyć (?!). przyniosłam mu wypisane, tylko do uzupełnienia jego danymi, w------e miał.

@Aberworthy: oh, faktycznie, fajnie że jak mi koleś wjechał w dupę to - tak, dobrze czytasz - FACET. mojemu ojcu wyjechał z podporządkowanej FACET. etc etc. magia ;_;
  • Odpowiedz