Wpis z mikrobloga

@MuItikonto_: Zależy jak optymalnie chcesz grać. Jeśli chcesz możesz włączyć automatyzacje budowy i automatyczny projektant statków i mikrozarządzania będzie mało. Możesz też w lategame stwierdzić, że nie zatrzymujesz przyrostu populacji na przeludnionych planetach i przesiedlać je ręcznie. Tylko wtedy przy 50 planetach więcej czasu przesiedlasz populacje niż grasz.
@zielu14: Do przesiedlania jest stosowny mod -- przesuwa bezrobotne/bezdomne popy na planety z wakatami i wolnymi domami. Bez tego to w ogóle dramat się robi nawet przy kilkunastu rozwiniętych planetach.
@MuItikonto_: ogólnie ten patch to krok w dobrą stronę. Pierwszy raz od dawna Pdoxowi udało się chyba naprawić więcej niż popsuć. AI jest trochę bardziej ogarnięte, gra wydaje się chodzić szybciej (chociaz ja z reguły nie grywam na dużych mapach). Bugów i problemów z balansem jest chyba mniej niż zwykle po aktualizacji, poza tym nie ma tam niczego czego nie dałoby się naprawić w najbliższych tygodniach.

DLC nie powala zawartością. Megastocznia
Patrzyłem na planety kompa. 54 roboty na bezrobociu, a ten ma 5 wolnych miejsc na budowle. Skubany jednak wycyrklował 0/0. #!$%@? tam, że na tym traci. Ehhhh AI...