Wpis z mikrobloga

Na początku zaznaczę, że jestem totalnym amatorem dlatego pod żadnym pozorem nie polecam naśladować moich działań.
W zasadzie moja wiedza giełdowa ogranicza się tylko do znajomości truizmów typu: "kupuj jak leje się krew" i coś kiedyś czytałem na mirko, żeby kupować na górce i sprzedawać na dołku, czy jakoś tak...
Mimo wszystko jak wielu z was, szczególnie tych nowych na tagu #gielda również i ja postanowiłem zacząć bawić się w inwestycje i zarobić miliony na tym kryzysie( ͜͡ʖ ͡€)

Moja historia z giełdą zaczęła się wczoraj, kiedy zakupiłem pierwsze spółki do swojego portfela inwestycyjnego i dodałem o tym wpis: https://www.wykop.pl/wpis/48251741/na-razie-ladnie-idzie-wszystko-kupione-dzisiaj-ciu/
Tak jak wspominałem wczoraj w najgorszym momencie straty przekraczały -50 euro, a w najlepszym zyski przekroczyły +60 euro. Sytuacja wyglądała tak, że po kiepskim początku było zielono, żeby 15 minut przed zamknięciem giełdy spaść do -25 euro. Wiem, że o zyskach czy stratach możemy mówić dopiero po zamknięciu pozycji, ale mam nadzieję, że nie pogniewacie się zbytnio o ten skrót myślowy. Również zanim rekiny biznesu z wykopu mnie zjedzą, chciałbym oświadczyć, że robię to dla czystej zabawy i liczę się z możliwością straty. Na obecną chwilę zainwestowałem około 10k i mam ustawione już zlecenia na drugie tyle jak będą jeszcze większe spadki(screen ze zleceniami w komentarzu na dole).