Wpis z mikrobloga

Mam te wykresy.
Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że te wykresy to tylko zabawa.
Programuję już od kilku lat i lubię próbować nowych rzeczy.
Wiele osób pytało jak konkretnie działa ten algorytm. Jest to rekurencyjna sieć neuronowa (RNN) która analizuje dane wstecz oraz stara się je powiązać z zarażonymi i zgonami spowodowanymi przez koronawirusa. Algorytm jednocześnie przewiduje zgony/zarażenia, analizuje jak obecnie zgony/zarażenia oddziaływały na giełdę i przewiduje zachowanie samej giełdy. Pewnie sam algorytm potrzebuję jeszcze masę pracy bo za jakiegoś wymiatacza się nie uważam ale co mi tam. Najwyżej dostanę masę hejtu :)

#gielda #finanse #biznes
Pobierz MasterOf8 - Mam te wykresy.
Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że te wykresy to ...
źródło: comment_1585250170AyHWm79Swv0sGSArONI38f.jpg
  • 36
@MasterOf8: Problemem każdego modelu ekonometrycznego jest to że nie uwzględnia on czynnika ludzkiego czyli zwykłej spekulacji. Nie musi mieć ona żadnego związku z zachorowaniami. Ale fajnie że próbujesz, jakbyś kiedyś coś ciekawego wyrzeźbił w tej dziedzinie to możesz wołać
@MasterOf8: może lepiej zechcesz zająć się czymś konkretniejszym? Bo to jest bardzo rozległy temat, myślałem ostatnio nad czymś znacznie łatwiejszym.
Algorytm niech weżmie ustaloną liczbę środków, powiedzmy 10k i wejdzie na parę walutową. Nie chodzi aby super od razu robił zyski. Chodzi o to aby, trenować sieć neuronową. I po prostu zrobić tak że jeżeli oscyluje wokół tych 10k no to w jeden tydzień jest 10,300. Niech przerzuci w parę. Potem
@Vigonath: Już pytałem, to nie model ekonometryczny. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kolega wynajduje koło od nowa. BTW z tego co wiem to możliwe, żeby uwzględniać arbitralne trendy w tych modelach, ale oczywiście będą dokładnie tym - arbitralnymi założeniami
@caribbean: Dawaj #!$%@? 5 kompów, niech każdy dostanie na start tak z 20000$. Prowizję płacą podwójną jedną część Tobie a drugą część maklerom