Wpis z mikrobloga

Hej, kupiłem wczoraj auto w #uk i wracam nim na kołach do polski. Jestem teraz na promie, przede mną 1800km jazdy i prawdopodobnie mam uszkodzoną cewkę. Samochód to Opel Insignia A 1.8 + LPG. Auto na wolnych obrotach delikatnie faluje, w trakcie jazdy co jakiś czas świeci się esp i mruga check engine, jak dodam gazu do końca to check znika. Czytałem, że taka jazda może wykończyć katalizator. Spróbuję ogarnąć gdzieś po drodze nową cewkę, ale jak się nie uda to czy macie jakieś rady? Lepiej jechać na benzynie czy LPG? Czytałem, ze niektórzy polecają odłączyć wtrysk

#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa #opel #insignia
  • 25
  • Odpowiedz
@Scabbe: gdyby nie palił na jeden gar, to strasznie by telepało autem. U mnie w V8 jak palił na 7 to było mocno odczuwalne, a co dopiero przy 4 cylindrach. Przy falowaniu może mieć walnięty przepływomierz, sondę lambda, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik położenia wału korbowego, silnik krokowy, może mieć posypany katalizator i spaliny go duszą, a może ciumka sobie olej przez pierścienie i przez to nierówno chodzi. Jedź spokojnie, bez
  • Odpowiedz