Wpis z mikrobloga

Miałem już trochę doświadczeń z supportem, chociażby u Blizzarda czy Riotu i musze przyznać, że MS zrobił na mnie wielkie wrażenie. Zapomniałem anulować subskrypcję Game Passa i pobrali mi 160zł. Nie spodziewałem się cudów, ale postanowiłem napisać do supportu bo i tak nie mam czasu na granie, więc prawie 2 stówki byłyby wyrzucone w błoto. Przekierowało mnie na live chata, dostałem kilka pytań, wszystko trwało jakieś 5 minut i dostałem natychmiastowego refunda ¯\_(ツ)_/¯

Chyba po raz pierwszy w kontakcie z supportem poczułem się jak człowiek, a nie kolejna cyferka w statystyce. Brawo pan Microsoft!

#xbox #xboxgamepass #microsoft
  • 49
  • Odpowiedz
@sebastian-ka-735: no support microsoftu jest mega. Była kiedyś promocja na game-passa ultimate, że 3 miesiące za 4zł, no to biorę, ale okazało się, że wbiło mi miesiąc. Napisałem do supportu, żeby zapytać czy czegoś źle wybrałem i czy da się może odkręcić, bo wiedziałem, że to jednorazowa promocja na konto. Dowiedziałem się, że już kiedyś brałem taką promocję na zwykłego gamepassa (a ultimate pod to podpada), ale nic straconego bo
  • Odpowiedz
@sebastian-ka-735: przypadkiem z Amazon Prime miałem subskrypcję Audiable. Nie korzystałem w ogóle, nawet nie wiedziałem o tym. Połapałem się po 2 msc, że były płatności z PayPal. 5min rozmowy z supportem, sprawdzili chyba, że nie korzystalem i obie płatności zwrócili
  • Odpowiedz
@sebastian-ka-735: Miałem podobnie jak mi Azure ściągnął 2 razy po 70 ojro za aplikację, którą postawiłem i byłem przekonany, że leci w planie darmowym (Web App Service) - oddali mi pieniądze niemal natychmiastowo.
  • Odpowiedz
@sebastian-ka-735: przecież teraz jest 14 dni na zwrot, usługi też się pod to wliczają więc musieli i tak zwrócić. Generalnie nie powinni nawet jak zacząłeś w coś grać ale zwracają bez problemu z tego co słyszę. I nie dotyczy to tylko Microsoftu.
  • Odpowiedz
@sebastian-ka-735: Mi MS dwa razy hajs zwracał za Azure, raz za jakiś śmieszny pro support za 30 eurosków który niechcący włączyłem na swoim koncie a za drugim razem jakieś 50 EUR za #!$%@? drogi plan bazy danych który się włącza przy automatycznym publishu z Visual Studio (od tamtej pory wszystko ustawiam ręcznie). Nie wiecie jaki to jest stres kiedy masz wszystko wyłączone, api, baze, a koszta nadal rosną xD

Za
  • Odpowiedz
@sebastian-ka-735: To ja powiem, że miałem to samo z PS+, myślałem, że mam wyłączone automatyczne przedłużanie, a tu pobrało mi 240 zł z konta. Napisałem maila do Sony, odpowiedź za bodajże 2 dni, że mi anulowali subskrypcję i zwrócą pieniądze na konto :) Nic nie pytali itd. tylko zwrócili :) a byłem przekonany, że to automatyczne przedłużanie ma głównie na celu łapanie jeleni, że nawet się nie zorientują.

No i
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sebastian-ka-735: mi kiedyś córka kupiła grę za 450zl klikając na padzie. Szybki telefon do MS, dostalem zwrot natychmiast i instrukcje jak ustawić blokadę zakupów :p
  • Odpowiedz