Wpis z mikrobloga

Miałem już trochę doświadczeń z supportem, chociażby u Blizzarda czy Riotu i musze przyznać, że MS zrobił na mnie wielkie wrażenie. Zapomniałem anulować subskrypcję Game Passa i pobrali mi 160zł. Nie spodziewałem się cudów, ale postanowiłem napisać do supportu bo i tak nie mam czasu na granie, więc prawie 2 stówki byłyby wyrzucone w błoto. Przekierowało mnie na live chata, dostałem kilka pytań, wszystko trwało jakieś 5 minut i dostałem natychmiastowego refunda ¯\_(ツ)_/¯

Chyba po raz pierwszy w kontakcie z supportem poczułem się jak człowiek, a nie kolejna cyferka w statystyce. Brawo pan Microsoft!

#xbox #xboxgamepass #microsoft
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Chyba po raz pierwszy w kontakcie z supportem


@sebastian-ka-735: Miałem podobny przypadek z Adobe, zapomniałem anulować subskrypcji i pobrało mi prawie dwie stówy. Na stronie trudno było się dokopać do refundów, ale jak mi się już udało to po chwili bez problemów zwrócili mi hajs i anulowali suba, szacun także dla nich.
  • Odpowiedz
Mialem podobny przypadek z Apple, ściągnąłem jakąś gównianą appkę w jednym z pierwszych dni posiadania iPhone. Wtedy jeszcze nie wiedziałem że jak przyłożę palec przy instalacji, to potem mogą mi ściągnąć hajs z konta. Po tygodniu uruchomiła się jakaś roczna subskrypcja i ściągnęło mi chyba ~240 zł z konta. Napisałem do supportu Apple, powiedzieli tylko żeby uważać co klikam i oddali hajsik tego samego dnia ( ͜͡ʖ ͡€)
  • Odpowiedz
@sebastian-ka-735 u mnie w firmie kiedyś była taka akcja, że zaznaczyło się odnawianie subskrypcji, czego nie potrzebujemy (bo dało się odznaczyć dopiero po zakupie). Mail:
- nie chcemy, oddajcie kasę!
- ale ściągacie
- tak, ściągnąłem w przeddzień końca subskrypcji i nie chce więcej już
I oddali. Więc nie tak źle.
  • Odpowiedz
@sebastian-ka-735 jeszcze nikt nie poruszył tematu riot, więc ich pochwalę :D kupowałam RP przez PayPala, lecz przez błąd płatności zamiast pobrać mi raz 50zl, pobrało mi trzy razy. Napisałam do supportu i w ciągu 24h miałam pieniądze z powrotom na swoim koncie
  • Odpowiedz
@sebastian-ka-735: Amazon ma podobnie, zapomniałem anulować Prime Audiobile przez parę miesięcy oddali kasę, sprzedawcy już nie ma na stronie przyjęli reklamację i to parę razy mi się zdarzyło.
  • Odpowiedz
  • 0
Miałem tak samo z Blizzardem. Po zakupie u siebie abonamentu kupilem u kolegi przy użyciu karty i 2 miesiace doladowalo jemu choć zagrał 7 dni to oddali za 1 miesiąc więc luz
  • Odpowiedz