Czy ktoś z branży, pracujący przy tworzeniu modeli 3D mógłby powiedzieć ile przeciętnie tworzy się jeden model do gry z szkieletem i animacjami? Zastanawiam się nad przekwalifikowaniem w tym kierunku i chciałbym się zorientować ile czasu pracodawca jest w stanie zaakceptować na takie zadanie i czy bym podołał #gamedev
@sheeple: Najczesciej nad postacia robi caly zespol, zaczynajac od grafikow samych - koncept - model 3d (base, high poly, retopo->lowpoly, bake, tekstury, ew materialy) - potem rigger riguje (ew jedna osoba w postaci animatora) - animator animuje - techniczny artysta/animator implementuje podstawowe drzewko
Postac w blizardzie moze powstawac nawet i 6mc. Postac do mobilki, 3 tygodnie.
p0lka idzie na policję, bo gość śmiał odwołać spotkanie i usunąć parę w dniu spotkania xDDDDD Niech jej ktoś powie, że gdyby to było karane to Tinder byłby w połowie pusty xD
#gamedev
- koncept
- model 3d (base, high poly, retopo->lowpoly, bake, tekstury, ew materialy)
- potem rigger riguje (ew jedna osoba w postaci animatora)
- animator animuje
- techniczny artysta/animator implementuje podstawowe drzewko
Postac w blizardzie moze powstawac nawet i 6mc. Postac do mobilki, 3 tygodnie.
w skrocie, #!$%@? wie- zalezy.
Wiec nooo, nie da sie okreslic czasu powstawania postaci. Nawet np postac owczarka niemieckiego do mobilki a do AAA gry to roznica diametralna.
@klicek - ile tam wam schodzilo do W3 na postac? :D
@ofczy: @Gorion103: ok przy w3 schodzilo nam na maina okolo 30 dni roboczych, potwor taki jak gryf czy inne babyjagi to 30+ dni. :)