Wpis z mikrobloga

@luk_g: ładnie lecisz z gierką, sledze devlogi i wyglada to fajnie, klimatycznie, widac ze bylo grane w diablo ( ͡° ͜ʖ ͡°). Gra bedzie w takim stylu graficznym czy te voxele czy jak to tam sie nazywa tylko na czas tworzenia mechanik?
@danter wyobrażam sobie, że końcowy efekt graficzny w skali od "low poly" do "realistic" będzie zdecydowanie po tej pierwszej stronie, ale jeszcze dużo w tej kwestii mam do zrobienia (m.in. oświetlenie, kolory, może jakiś całościowy filtr), żeby gra wyglądała tak jak chcę - w tej chwili jest za mało mroczna i brakuje "niepokojącej" atmosfery. Zwykle styl low-poly używany jest w bardziej "radosnych" gierkach, ale chcę się przekonać, że i w tej grze
@luk_g: a z ciekawosci jak się taką grafikę (modele) robi? Normalnie w blenderze czy tam innym 3d programie tworzysz modele z kwadratów i kul, czy unity ma jakieś wbudowane do tego toolsy by zrobić obiekty z gotowych kształtów?
@luk_g: ogólnie mi się podoba, wszystko jest spoko, tylko nie podoba mi się to, jak ciemno jest w tych wszystkich gifach od ciebie. Wszystko jest tak bardzo ciemne i szarobure, że zlewa się strasznie i przynajmniej dla mnie jest to dość nieczytelne. Ten ostatni gif jest już lepszy, w grze ma być jakiś cykl dnia i nocy?
@danter unity udostępnia tylko najprostsze prymitywy jak cube, sphere itp, może istnieją jakieś assety (płatne lub nie) dzięki którym możesz coś więcej pomodelować, ale jednak standardem jest importowanie modeli z blendera czy innego programu. Istnieje ProBuilder ale on przeznaczony jest raczej do prototypowania leveli.

@Filopuk przede wszystkim video traci na jakości przez kompresję, zobacz czy tu bardziej Ci się podoba https://www.artstation.com/lukaszgrolik (kliknij w trzy pierwsze obrazki) - jakość chyba jak w oryginale;