Wpis z mikrobloga

Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego gry pokroju #ftl czy #tothemoon wymagają minimum 512 MB ramu? Grafika jak w Amidze - ba! - we flashu nawet lepszą widywałem - a pół giga musi być. #boldupy bo komp w pracy właśnie tyle ma i ledwo, ledwo da się grać a o taktycznym alt-tab w sytuacji awaryjnej można zapomnieć :( #gry
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Pokrakk: Zauważ , że wymagania gier są często podawane razem z wymaganiami systemu. Windows od Visty w górę potrafi dynamiczne zarządzać RAM. Jak miałem 1GB to pobierał mi ponad 400MB. Teraz mam 4GB to pobiera mi 1,5GB.
  • Odpowiedz
@Pokrakk: twórcy mając do dyspozycji więcej RAM pewnie nie szczypią się za bardzo z ograniczeniem jego wykorzystania. 4GB to teraz standard. Na PC gry zawsze miały absurdalne względem konsol wymagania. Jak sobie patrzę na np. gry z PS2 to zastanawiam się jak oni to potrafili upchnąć na 32MB RAM.
  • Odpowiedz