Wpis z mikrobloga

Mireczki, szukam telewizora 65-75 cali do wypełnienia gigantycznego salonu. Nie znam się na tym, nie zależy mi szczególnie na fajerwerkach: będzie oglądany netflix/hbo i meczyki, do tego chciałbym komfortowo pograć na #xboxone. Cenowo chciałbym się zmieścić gdzieś do 4k. Byłem w Rtveuroagd i pan powiedział, że za te pieniądze to niczego sensownego nie znajdę, bo lepiej już na starym rubinie oglądać, i mi polecił jakiś telewizor za 8,5k. A jak mu pokazałem jakieś 70 cali Philipsa za 3k, to powiedział, że to to nie działa praktycznie. Ja osobiście nie dostrzegam wielkich różnic w jakości obrazu, ale liczę na to, że wykopowa mądrość podpowie mi jakiś rozsądny model w tym zakresie cenowym.
#telewizory #telewizja #kupujzwykopem #kiciochpyta
  • 28
  • Odpowiedz
@camelinthejungle: mam lg i jestem zadowolu, wczesniej sony ale od strony awaryjnosci i podejscia serwizu dramat, zrazilem sie. Doradcy maja taka technike zeby naciagnac na wyzszy model, jak mowisz ze chcesz wydac 2500 to proponuja cos za 3000 jak masz 5000 to wciskaja cos za 6000 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Elsenar: znam, szanuję, ale najpierw chciałem się zorientować, na jaką okazję warto polować.
@Sl_w_k_1: znajomi mnie namawiają, różowy kręci nosem, ja w sumie nie mam opinii, choć wydaje mi się, że to nieco mniej praktyczne rozwiązanie. Masz coś godnego polecenia?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@camelinthejungle:
Ja nie mam tv.
Więc rok temu kupiłem u chińczyka taki za 600 zł bo akurat jakaś promocja była.
Minusy są dwa:
Im ciemniej tym więcej widać
I filmy można oglądać ale w gry gdy potrzeba ostrości to
  • Odpowiedz
@violentj:
1. Każda z marek samochodów ma mniej modeli do wyboru niz producenci klepią modeli. To jak jak znać całą gamę VAG z wersjami wyposażenia, wersjami silnikowymi, kodami kolorów itd.
2. Kupowałem TV bez zakładania kont, więc nie mam w historii modelów.