Wpis z mikrobloga

@xspeditor:
Prócz kilku osób który po odejściu/zwolnieniu z "O" przewinęły się przez firmę w której pracuje, nigdy nie miałem z nimi do czynienia bo każdy miał świadomość by ich omijać zarówno jako zleceniodawca jak i jako zleceniobiorca. Ale jak wspomniał @Tonari_Totoro: przy zerowym doświadczeniu faktycznie może być ciężko znaleźć gdzie indziej pracę w tej branży prócz nich bo biorą każdego. A te 3-4 miesiące to takie minimum by załapać jakieś
@SanczezG:
Dużo zależy od tego w co będziesz celował po odejściu od nich, jednak najbardziej w pamięć zapadło mi wystawianie sporej ilości fejkowych ofert w celu sondowania pozycji aut (co nie ma za bardzo sensu), podejście do przewoźników (doić zamiast budować relacje), i ogólnej wyjebki bo są duzi i mogą sobie na wiele pozwolić,

@xspeditor:
Jestem w to skłonny uwierzyć, mam znajomych którzy przenieśli się z upadłych firm do innych,
@xspeditor:

nie zesraj się xD

Teraz już wiem na 100%, że pracujesz w firmie słynnego Pana D


Stary z twoim intelektem i zdolnością dedukcji powinieneś dołączyć jako detektyw do drużyny Scooby Doo. Marnujesz się tutaj.
Nie pracuje u nikogo co można wywnioskować z moich wypowiedzi. Ale obornik zamiast mózgu i ta głupia chęć "zesraj się a nie daj się" którą uskutecznisz szybko sprawia że lądujesz na czarnej liście.
W Jas FBG
@xspeditor: Jak już stoisz przed ty lustrem i się pytasz to też musisz sam sobie odpowiedzieć. Ten koleś z brzydką mordą odbijający się w szybce ze srebrzeniem tj.lustrem od tyłu to też ty .
W szoku jestem że masz lustro bo mieszkanie na którymś tam zdjęciu wygląda na marne.. takie telewizor i serwetka...
@xspeditor: No SŁABO bo właśnie takie głupie docinki to 90% twoich postów, gdzie nie masz argumentów i jedyne co potrafisz to klnąc jak cie matka z ojcem nauczyli. Musiałem się zniżyć do poziomu gówna które masz we łbie żebyś zrozumiał.
@xspeditor: Ode mnie ORENDŹ dostaje zawsze 70% frachtu, którego proponuje innym. Te bałwany zawsze mają problem z dokumentami - zawsze.
23 negatywy jako przewoźnik i 15 jako zleceniodawca, a rotacje tez mają bardzo dużą.
Gdybym zlecił im transport w środku stycznia to w lutym odezwe się do osoby, której to zleciłem.
Tu zaczyna się problem, ta osoba już u nich nie pracuje. Teraz szukaj wiatru w polu i ustalaj kto przejął