Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich bywalców tagu #zegarki (tych z boners nie wołam, bo tam to chyba sami zapaleńcy, boję się przyjęcia rodem z Elektrody xD) ( ͡° ͜ʖ ͡°) Coś mnie ostatnio wzięło na zegarek, a jako że jestem kompletnie nowy w temacie, to poczytałem co nieco i w skrócie dowiedziałem się, że:

- w założonym przeze mnie progu cenowym (do 500 zł) wszystko będzie bardzo podobne, pewnych rzeczy nie przeskoczę i siłą rzeczy mechanizmy i części będą takie same bądź bardzo podobne, więc powinienem kierować się wyglądem,
- w zegarkach marek odzieżowych, jak Lacoste czy Tommy Hilfiger, płaci się za logo/znaczek/markę i wtedy tym bardziej pozostaje sugerować się wyglądem, bo bebechy będą takie sobie.

No i kurde faja spodobał mi się właśnie zegarek od Tommy'ego Hilfigera (TOMMY HILFIGER 1791462, pic rel) xD W związku z czym mam dwa pytania:

1. Czy to, czego się dowiedziałem czytając o zegarkach w sieci, to prawda?
2. Czy ten Tommy Hilfiger będzie spoko? Ogólnie podoba mi się minimalistyczny design i granatowy (ewentualnie czarny) kolor tarczy. W komentarzach wrzucę pozostałe zegarki, na które mam oko, będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi lub porady :D
Psychopathy_Red - Witam wszystkich bywalców tagu #zegarki (tych z boners nie wołam, b...

źródło: comment_Z7iSn6nyD49vbRYsCwQYyy5MunN5Z9ky.jpg

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Psychopathy_Red: Dostałem w prezencie zegarek Hilfiger'a z granatową tarczą, wygląda świetnie. Na bebechach się nie znam i w sumie zwisa mi co tam jest w środku. No i jak dla mnie na plusik jest to, że te zegarki przeważnie nie są zbyt duże. Nie wiem jak ludzie mogą chodzić z tymi wielgachnymi półmiskami na nadgarstku :D
  • Odpowiedz
@HansVonGrooBer