Wpis z mikrobloga

Mircy, mam pytanie do wszytkich programistów 15k i ich skram masterów.

Czy jest potrzeba certyfikowania się w zakresie zarządzania projektami? Czy to ma realny wpływ na atrakcyjność CV i zwiększenie szansy zatrudnienia w poważnej firmie, a nie u jakiegoś Janusza?

W chwili obecnej pracuję jako PM w branży animacji - zastanawiam się nad przeskokiem do szeroko pojętego IT, w którym kiedyś już maczałem palce. Ale to tak na zasadzie dipa, więc nie ma szału.

Generalnie szkoleń w sieci jest jak nasrał i rozmazał, no ale - czy warto? Jeśli tak, to jakie?

#agile #scrum #programowanie #zarzadzanieprojektami #pracbaza #pytaniedoeksperta
  • 4
@OsziOsz: jako dev odpowiadam:

Czy jest potrzeba certyfikowania się w zakresie zarządzania projektami?


Nie

Czy to ma realny wpływ na atrakcyjność CV i zwiększenie szansy zatrudnienia w poważnej firmie, a nie u jakiegoś Janusza?


Nie

czy warto?


Nie sądzę, chyba, że znajdziesz jakieś naprawdę poważane.
@OsziOsz: ja mam zrobioną i podyplomówkę z PM i pełno szkoleń/kursów/certyfikatów z zakresu agilowych czy waterfallowych metodyk zarządzania projektami (pracodawcy płacili to robiłem). I co?

I #!$%@?.
Liczy się doświadczenie.
Widzą w CV takie czy inne szkolenie to Cię pytają o doświadczenie i realne wykorzystanie tego w praktyce, a nie regułki.
Chcesz to rób, ale równie dobrze będzie jak sam poczytasz i przestudiujesz co przeczytałeś pod kątem tego co masz robić
@OsziOsz: ja nie mam i sobie radzę. Ale z czasów, kiedy koordynowałem projekty w firmie headhunterskiej wiem, że w dużych korpo HRy lubią ładne wpisy w CV, bo to dla nich dupochron na zasadzie, że jak coś jebnie to będą mogli powiedziec "no co, przecież znalezlismy i zatrudnilismy wam kandydata z najlepszymi papierami".