Wpis z mikrobloga

@RichKidOfSnapchat: Tak.
Wywalaj na bieżąco niepotrzebne wiadomości, potrzebne archiwizuj, codziennie przez 10 minut przebijaj się przez stare maile korzystając z wyszukiwarki i usuwając masowo takie same maile np. spam z Allegro.
Czego tu się uczyć?
Nie lepiej wszystko archiwizować?


@RichKidOfSnapchat: Wszystko czyli nic. Skąd będziesz wiedział czy masz tam coś ważnego trzymając kilka lub więcej tysięcy maili w archiwum. Jak zamierzasz potem znaleźć to co istotne np. 5 lat później nie pamiętając dokładnej daty lub treści?

a jak skasuje przez przypadek coś ważnego?


@RichKidOfSnapchat: O jakim przypadku myślisz? Mail o jakiej treści można przez przypadek usunąć chcąc go zostawić?
@RichKidOfSnapchat: rób filtry i foldery
jak masz maile od księgowej to filtr i niech to się przenosi do folderu księgowość
jak masz stałych klientów to samo, nazwa klienta jako nazwa folderu
jak masz sprawy ciągnące się dłużej, jakiś projekt nad którym siedzisz ileś miesięcy - folder z nazwą tematu i filtrujesz
(po nazwie tematu albo osobach biorących udział w temacie)
bank, rachunki od telefonu, internetu, biura, itp, itd
przy czym ja