Aktywne Wpisy
Hopsa +40
Hejka,
Podzielę się z wami historią z życia dziewczyny-przegrywa.
Pewnego dnia postanowiłam, że skończę z moją nijaką sylwetką, marzyło mi się żeby w tym roku być tą chudą atrakcyjną śliczną dziewczyną.
Znalazłam sobie siłownię, kupiłam karnet na 1 miesiąc za 120zl + 20zł za kartę członkowską.
Zanim wybrałam się na siłownię pojechałam na zakupy, kupiłam sobie te dresy i koszulkę z pumy i jeszcze inna koszulkę, całość za ok. 350zl, przy kasie
Podzielę się z wami historią z życia dziewczyny-przegrywa.
Pewnego dnia postanowiłam, że skończę z moją nijaką sylwetką, marzyło mi się żeby w tym roku być tą chudą atrakcyjną śliczną dziewczyną.
Znalazłam sobie siłownię, kupiłam karnet na 1 miesiąc za 120zl + 20zł za kartę członkowską.
Zanim wybrałam się na siłownię pojechałam na zakupy, kupiłam sobie te dresy i koszulkę z pumy i jeszcze inna koszulkę, całość za ok. 350zl, przy kasie
Kalinka89 +3
Czym się wspomagacie podczas kilkugodzinnej podróży za kierownicą. Ja po 3 godzinach zaczynam zamulać, a kawa działa tylko na chwilę
Wywalaj na bieżąco niepotrzebne wiadomości, potrzebne archiwizuj, codziennie przez 10 minut przebijaj się przez stare maile korzystając z wyszukiwarki i usuwając masowo takie same maile np. spam z Allegro.
Czego tu się uczyć?
@Kylphi: a jak skasuje przez przypadek coś ważnego? Nie lepiej wszystko archiwizować?
Archiwizować do folderu "Archiwum" czy np. porobić sobie foldery typu "Rachunki", "Umowy", "Klienci" itp?
@RichKidOfSnapchat: Wszystko czyli nic. Skąd będziesz wiedział czy masz tam coś ważnego trzymając kilka lub więcej tysięcy maili w archiwum. Jak zamierzasz potem znaleźć to co istotne np. 5 lat później nie pamiętając dokładnej daty lub treści?
@RichKidOfSnapchat: O jakim przypadku myślisz? Mail o jakiej treści można przez przypadek usunąć chcąc go zostawić?
jak masz maile od księgowej to filtr i niech to się przenosi do folderu księgowość
jak masz stałych klientów to samo, nazwa klienta jako nazwa folderu
jak masz sprawy ciągnące się dłużej, jakiś projekt nad którym siedzisz ileś miesięcy - folder z nazwą tematu i filtrujesz
(po nazwie tematu albo osobach biorących udział w temacie)
bank, rachunki od telefonu, internetu, biura, itp, itd
przy czym ja