Wpis z mikrobloga

Zamknąłem konto w banku Credit Agricole kilka miesięcy temu. Chwilę po zamknięciu konta, wycofaniu zgód na kontakt marketingowy otrzymałem telefon od pracownika z ofertą. Zgłosiłem sprawę i machnąłem ręką bo błędy się zdarzają. Wczoraj dostałem od Banku SMSa z przypomnieniem odnośnie zmian w logowaniu do serwisu internetowego. Jak to możliwe, że dalej rozporządzają moim numerem telefonu. To, że go mają w systemie ze względu na obowiązujące prawo to rozumiem, ale wysyłanie wiadomości SMS?

#creditagricole #banki #bankowosc #bank #bankbezprzypalu #pytanie #pytaniedoeksperta @Bankierpl
  • 14
@saczuser: musisz mieć dostęp do banku żeby przynajmniej sprawdzić historię znaleźć potwierdzenia przelewów itd. to nie ma nic wspólnego z marketingiem. Ale telefon z oferta to już inna sprawa zgłaszaj za każdym razem
@FHA96: @Arrgon: @Koziol666: Nope, wszystkiego dopilnowałem. Najpierw zamknąlem rachunki, kartę. Umowa ramowa nie była autom. wypowiedzona (dostęp do bank. int). Wszystkie zgody w syst. cofnięte i dodatkowo napisałem pismo - dostałem pocztą inf., że zgody (wszystkie) zostały wycofane. W placówce wypow. umowę ramową.
Przy pierwszym telefonie, po zgłoszeniu przeprosili i napisali, że rzeczywiście nie mieli prawa się kontaktować (wycofane zgody).
@FHA96: @ZarabiajnaBankach: @saczuser: żadna reklamacja tylko przedsadowe wezwanie do z wpłaty hajsu na jakiś cel społeczny. Skoro masz ich przyznanie się do winy że nie mają prawa tego robić i dalej to robią traktuj to jak niezamowioną informacje handlową. Jest na to paragraf grozi grzywna. Dodatkowo można to traktować jako czyn nieuczciwej konkurencji na co też jest paragraf. Może dla siebie nic nie uzyskasz ale jak ich postraszyć sądami
@Arrgon: Tylko jak to zostanie zakwalifikowane: "Przypominamy, we wrześniu wprowadziliśmy zmiany w logowaniu do serwisów CA24 dodając tzw. silne uwierzytelnienie. Zobacz więcej: www.credit-agricole.pl/psd2