Wpis z mikrobloga

Wołam #mirkokoksy #mikrokoksy #dieta #keto #intermittentfasting

Poszukuję dietetyka (płacę w cebulionach oczywiście) który ułoży mi dietę cud która spełni dość wysublimowane wymagania:
* chcę spróbować połączenia keto i IFa (2 posiłki dziennie)
* jedyna dieta na jakiej do tej pory byłem to pudełka przez kilka miesięcy - efekt był mocny, ale krótkotrwały i już prawie wróciłem do punktu wyjścia
* zrezygnowałem z pudełek nie z powodu ceny ale dlatego że są nieżyciowe i mocno ograniczające
* żyje głównie poza domem więc jak można się domyśleć, nawyki mam na półprodukty, moja kuchnia często stoi nieużywana przez 2-3 tygodnie w ogóle
* nie znam się zbytnio na gotowaniu, jajecznica, chili con carne i schabowy to szczyt moich umiejętności kulinarnych
* wszystkie składniki muszą być dostępne w zwykłym markecie, np Kaufland który mam po drodze
* przygotowanie tych 2 posiłków na kolejny dzień musi być relatywnie proste i szybkie - nie może trwać dłużej jak 60 min, preferowane powiedzmy ok 45 min
* najlepiej jakby posiłki nie wymagały odgrzania bo ciężko to w trasie ogarnąć
* lubię ostre, poziom ok papryczki Habanero, ale nie zawsze każdy posiłek musi być ostry
* samiec, lvl 26, 182 cm wzrostu, 98kg wagi - cel to sprawić aby BMI przestało zalecać mi urośnięcie do wzrostu koszykarza z NBA, czyli jakieś 80kg stałej wagi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
* na pudełkach udało mi się przywyknąć do dość dużego deficytu kalorycznego więc chcę to powtórzyć - cel na początek ok 2000 kcal
* potrzeba mi rozpiski jak dla dziecka - co kupować, przepis na jedzenie - czego ile dać i w jakiej kolejności, kiedy i co jeść itp.

Ktoś, coś? ()
  • 13
Zapomniałem dodać: nie lubię i nie jadam ryb. Natomiast w kwestii finansowej to nie ma większych problemów - może być w diecie dużo wołowiny czy różnych orzechów
@rafal2807: Jajecznice na smalcu albo boczku to ja jem i bez keto xD