Wpis z mikrobloga

#mbank @ZespolmBanku

Coś jest nie tak z BLIKiem w waszej appce:

1. Zamów coś w aplikacji XYZ i wybierz BLIK jako metodę płatności
2. Odpal appkę mBank żeby wygenerować BLIK
3. Przełącz się do aplikacji XYZ żeby wpisać BLIK, aplikacja XYZ prosi o potwierdzenie
4. Nic się nie dzieje, żadne potwierdzenie nie wyskakuje
5. Przełącz się do aplikacji mBank żeby zobaczyć co się dzieje
6. Widzisz tylko zamrożone odliczanie czasu ważności BLIK i nic więcej
7. Aplikacja XYZ zgłasza brak potwierdzenia płatności

To samo się dzieje, jak zablokuję ekran podczas aktywnego BLIKa na ekranie.

System Android 9 z MIUI 11 (na MIUI 10 też).

Przy podzieleniu ekranu na XYZ/mBank nie ma żadnych problemów.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach