Wpis z mikrobloga

Na razie próbuję go przekonać, że to ona się pomyliła i powinna się poprawić.


@kielus: A powinieneś mu wyjaśnić, że Pani się nie pomyliła tylko potraktowała to zadanie podręcznikowo i zarówno ona jak i on ma rację. Są zadania gdzie kolejność zapisu ma znaczenie (np masz 2x5 i pytanie ile masz jakich monet. Pieniędzy masz 10zł ale to czy to jest 2x po 5zł czy 5x po 2zł to jest różnica)
  • Odpowiedz
@ravenking: ale zdajesz sobie sprawę z tego, że właśnie niskie pensje są przyczyną tego, że do nauki biorą ludzi takich jak ta baba, bo nie ma nikogo lepszego?

Btw. Nauczyciele w Niemczech są jedną z lepiej wynagradzanych grup społecznych w tym kraju. Zobacz gdzie teraz są oni, a gdzie my.
  • Odpowiedz
Jesteś mi w stanie załatwić taką kartkę ? :D


@kielus: myślę, że tak, bo dalej mam kontakt z kołem naukowym. Jakbyś serio potrzebował takiego świstka, to daj znać.

Mi się wydaje, że nauczycielom w takim wypadku chodzi o to, by dziecko dokładnie rozumiało co robi i kojarzyło zależność między tekstem a równianiem...

Tylko, że można to interperotwać jako 2 półki po 7 figurek -> 27 albo po 7 figurek na półkę,
  • Odpowiedz
@kielus: jakbym poszukała to bym znalazła dokładnie takie same uwagi w moich zeszytach/ćwiczeniach

Pamietam jeszcze jak zdumiona pytałam się innych dzieci dlaczego tak jest zle (mame nauczyła mnie w przód przed szkołą) a te dzieci ze

no bo pani powiedziała


( ͡° ͜ʖ ͡°) argument ad paniooooom
  • Odpowiedz
  • 11
@kielus problemem jest niepoprawnie sformulowane polecenie. Prawdopodobnie ona będzie się bronić tym, że chodził o powtórkę tego, co ćwiczył i przeciez uczeń wie co. Chodzi o to że najpierw podaje się zbiór razy ilość elementów. Jasne, to przemienne ale chodzi by dziecko nauczyć czytania zadań i logiki w nich. Sek w tym ze w poleceniu "mnożenie jednakowych składników" wcale nie jest to oczywiste
  • Odpowiedz
Ocenę 6 bym dał, bo widać że młody myśli i nie robi sobie pod górkę pisząc więcej, skoro to na to samo wychodzi


@NAGI: Dokładnie. Uproszczenie działania oznacza tylko, że dzieciak myśli logicznie i powinien być za to doceniony a nie ukarany.
  • Odpowiedz
@kielus: czego tutaj nie rozumiesz? Jak twojemu synowi za 15 lat będą kazali w fabryce oddzielać ziarnka grochu od arbuzów wyciągając ziarnka grochu a nie arbuzy to ma tak robić. Ma wykonywać polcenia do #!$%@? pana a nie myśleć i ułatwiać życie
  • Odpowiedz