Aktywne Wpisy
Mauupa +77
Po przygodach związanych z początkiem #bikepacking w Gruzji i wymianą całego koła na starcie myślałem, że już większych „przygód” nie będzie… no i tu się myliłem. Ostrzegali mnie przed przyjazdem tutaj przed agresywnymi psami czy pijanymi kierowcami, ale nie nikt nie mówił o pułapkach na gravelowców w postaci takich kratek. Żyje, jakoś.
#rower
#rower
źródło: IMG_7474
Pobierz
karitto +442
Od dwóch miesięcy mieszkam w Kalifornii i robię pracę magisterską na Uniwersytecie Stanforda. Zostaję tutaj do końca lipca i pomyślałem, że kogoś mogłoby zainteresować, jak wygląda życie w Dolinie Krzemowej, więc planuję raz na jakiś czas coś tu napisać. Dzisiaj małe wprowadzenie.
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
źródło: Stanford
Pobierz

Mamy ze znajomymi serwer gry. Gra na nim sporo osób, ale część z nich dostaje bana ze względu na cheaty. Oczywiście banujemy ich po IP, ale oni zakładają nowe konta na nowym ip i harxuja dalej.
Myślałem, żeby zrobić coś na zasadzie shadowbana wpisującego do rejestru - ale to pewnie szybko ogarną.
Jak załatwić ten problem? Macie jakieś tricki?
#programowanie #siecikomputerowe #security
@Rudy_: Nie da się, mac kompa zna tylko router do którego jest podłączony, nie jest przesyłany nigdzie dalej.
Moim zdaniem najlepszym sposobem na takich ludzi jest wprowadzenie opłaty za stworzenie konta.
Po kilku razach odpuszczą.
Albo możesz się bawić jak ten rumun i moderacja wykopu.
Nie jestem specem w tej dziedzinie ale spróbowałbym w tym kierunku.
Komentarz usunięty przez autora