Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#rozowepasek here. Gdzie można poznać wartościowych mężczyzn? Szukających związku, miłości, przyjażni, chcących znależć tę drugą osobę z którą można iść przez życie? Czy #tinder albo #badoo to rzeczywiście miejsce które skupia facetów uganiających się za łatwym seksem i każdą kobietę traktują jak chodzącą wagine? Nie studiuję, w pracy cały czas ta sama niewielka liczba znajomych, ostatnio zorientowałam że nie poznaje praktycznie żadnych nowych ludzi. Dwa razy próbowałam ze znajomością zapoczątkowaną przez neta to skończyło się fiaskiem - jeden chciał (a raczej żądał) seksu, drugi stwierdził że nie jest gotowy na nowy związek.
Zaczyna mi być coraz trudniej, tęsknie za szczerym uczuciem.
Jeśli ktoś chciałby mi dogadać że trzeba było wcześniej pomyśleć zamiast szaleć z "Chadami", to odpowiem że nigdy nie szalałam i nadal jestem dziewicą. Mam wrażenie że takiej osobie jak ja trudniej jest dziś kogoś poznać, niż tym odważnym laskom z tindera.
#zwiazki #rozowepaski #niebieskiepaski

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Nie siedź w domu w ferie i w wakacje
  • 26
  • Odpowiedz
statnio zorientowałam że nie poznaje praktycznie żadnych nowych ludzi. Dwa razy próbowałam ze znajomością zapoczątkowaną przez neta to skończyło się fiaskiem - jeden chciał (a raczej żądał) seksu, drugi stwierdził że nie jest gotowy na nowy związek.

Zaczyna mi być coraz trudniej, tęsknie za szczerym uczuciem.

Jeśli ktoś chciałby mi dogadać że trzeba było wcześniej pomyśleć zamiast szaleć z "Chadami", to odpowiem że nigdy nie szalałam i nadal jestem dziewicą. Mam wrażenie
  • Odpowiedz