Wpis z mikrobloga

Witam, stoję przed wyborem konsoli aby się oderwać od rzeczywistości, zatem moje pytanie, która z konsol da największą radość i bezawaryjność w grach typu #rdr2 #wiedzmin3 oraz #gtav i opcjonalnie od czasu do czasu #worldoftanks Mam dylemat pomiędzy #ps4 w wersji #ps4pro oraz #xbox #xboxone Nie ukrywam, przy xboxie odstrasza mnie abonament przez co mam mieszane uczucia, ponoć gry wyglądają lepiej na xboxie aniżeli na PS4pro. Dodam tylko, że we wszystkie gry prócz WoT-a będę grał w trybie jednoosobowym. Jestem kompletnie zielony w konsolach a ciężko się na coś zdecydować, na YT widzę praktycznie stronnicze materiały porównujące konsole od PS4 do PS4pro i Xbox do Xbox one X. Możecie mi doradzić tak aby otrzymać przyjemną rozgrywkę i stabilne FPS?
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Stingeree: @Menefe: Przy czym na Ps4pro w fullHD masz zwykle wybór czy chcesz więcej klatek czy lepsza grafikę. Nie zgadzam się więc z twierdzeniem, że bez tv 4K to nie ma sensu. No chyba, że masz bardzo ograniczony budżet i każda złotówka się liczy - wtedy faktycznie dopłacanie do większej ilości klatek może nie być sensowne.
  • Odpowiedz
Pytam o te konsole względem kupna praktycznie na już, chciałbym się dowiedzieć która daję większy fun z w/w gier, przewidywana premiera nowej PS5 przewidywana jest na wakacje także jest pare miesięcy.
  • Odpowiedz
@Menefe: exy gry ekskluzywne, które są dostępne jedynie na konkretną platformę, gry typu uncharted, god of war, spiderman, horizon zero dawn itp dostępne tylko na ps4. Gry które są na xboksa są też przewaznie na pcty np halo, forza, gears of war
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0