Wpis z mikrobloga

• 3
#wybory #pytaniedoeksperta #ekonomia
Powiedzcie mi proszę, bo nie znam się na temacie (artystyczna dusza herę xD lol). Co teraz będzie? Gigantyczna inflacja? Czy da się coś zrobić, żeby znośnie żyć tu i nie wyjeżdżać? Mam pakiet Medicover, więc to mi rozwiązuje problemy z NFZetem. Zastanawiam się jak wyciągnąć swoją artystyczna działalność z PLN na dolary. Co jeszcze? Co się stanie przez te 4 lata? Czy tu będzie Wenezuela, czy to tylko takie gadanie? Dzieci na pewno nie urodzę, póki sierocińce są pełne. Ale na adopcje mnie jeszcze nie stać. Co z oszczędnościami? Ładować w metale szlachetne? Wszyscy tylko straszą, a ja chcę konkretów, żeby się nie obudzić z mordą w nocniku. Ma ktoś jakieś przemyślenia?
Miłego dnia, Mireczki.
  • 25
  • Odpowiedz
@iniacz: Na dobrą sprawę nikt nie wie. Spodziewam się spro smrodu i otwarcia nowych frontow szczucia jeszcze w tym roku, ale bardziej bym się zdziwił gdyby gospodarka to jakoś mocno odczuła niż gdyby było jak jest +-
mike-mo - @iniacz: Na dobrą sprawę nikt nie wie. Spodziewam się spro smrodu i otwarci...
  • Odpowiedz
@iniacz: Myśle, że powinieneś przestać słuchać pieniaczy i demagogów. O ile nie nadejdzie potężny kryzys gospodarczy na światowych rynkach w Polsce nic złego nie będzie się działo.
  • Odpowiedz
@iniacz: w Polsce żeby dwójka osób żyła na poziomie razem muszą mieć 10000 przychodu na miesiąc co jest równoznaczne z 2350 euro. Teraz zobacz kto zarabia w Niemczech takie pieniądze a kto w Polsce i jak to rozkłada się na dwie osoby.
  • Odpowiedz
@iniacz: Nic się nie będzie działo, będzie mniej więcej tak jak przez ostatnie 4 lata. No chyba że wierzysz pieniaczom z neuropy, to wtedy wydaj od razu wszystkie złotówki bo za dwa tygodnie chleb będzie po 1500zł, nie wchodź do szpitali bo za miesiąc wszystkie się zawalą i nie zbliżaj się do granicy, bo przez pis polacy będą mieli opinię hitlerowców i służby graniczne innych państw będą strzelać do każdego
  • Odpowiedz