Wpis z mikrobloga

  • 10
Mam pytanko. Jestem na kupnie auta, znalazłem w fajnej cenie wszystko udokumentowane. Tylko że auto jest po dzwonie... Babka wysłała mi zdjęcia jak to wyglądało. Wiem że niewiele widać, ale może da radę mniej więcej określić czy może mu coś być na dłuższą metę, bo jeśli chodzi o wygląd to obecnie jest jak przed wypadkiem. #motoryzacja #ford #pytaniedoeksperta #mechanikasamochodowa
kiboq - Mam pytanko. Jestem na kupnie auta, znalazłem w fajnej cenie wszystko udokume...

źródło: comment_e2TQn9fJZczEhd6Rc6EqRw55GRSmhP3S.jpg

Pobierz
  • 108
  • Odpowiedz
@kiboq: kupujesz dla papierow, kradniesz identyczny i przebijasz numery

XD

Serio ktoś z własnego wyboru chce jeździć takim gruzem obitym i odratowanym? To już lepiej jeździć czymś 7 lat starszym i niebitym
  • Odpowiedz
@Norskee: Z tego co widzę to na rynku wtórnym większość jest taka odratowana. Na nowe mnie nie stać. Tu przynajmniej widzę jak wyglądało
  • Odpowiedz
@kiboq: Ciecie i otwieranie z naciąganiem słupka oraz całego boku, szyny w środku pogięte do rozcinania i wyciągania na ramie, próg do otwierania i prostowania na ramie. Drzwi do wymiany x2 ćwiartka przód do wyciągania.
Blacharsko 3200-3800 zł, Lakierniczo 1500-1800, materiały lakiernicze 350-550 zł Części nie wiem
  • Odpowiedz
@kiboq: Mistrzu, konstrukcyjnie to auto już zawsze będzie wrakiem, ileby tam szpachli nie władowali konstrukcja jest naruszona przy następnym dzwonie może się złożyć jak harmonijka.
  • Odpowiedz
jak się śmierci nie boisz to bierzesz, ale możesz przegrać czołówkę z fiatem 500


@niegwynebleid: Dziewczyna ma fiata 500. Trochę teraz się cykam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@kiboq: wez pod uwage, ze takie odginane i spawane samochody sie sypia i rdzewieja od samego patrzenia, bo nikt nie bedzie rozbieral samochodu do 0 i tego robil tak jak trzeba
  • Odpowiedz
@kiboq: Spokojnie mozesz kupic i jezdzic. Bez znaczacego wplywu.

Nie sluchaj tych marudow wyzej, bo oni byli w dupie i gowno widzieli. Spora czesc aut uzywanych na naszym rynku ma podobne i gorsze przygody na koncie tylko ich wlasciciele o tym nie wiedza. ( )

Z Twojej perspektywy to najlepsze mozliwe uszkodzoenie, bo przod (gdzie zwykle sa dzwony) jest fabryczny. Nie ruszone podluznice, poduszki itd..
  • Odpowiedz
@kiboq: Pomyśl jeszcze, że wydasz 38k, w uj kasy na naprawę i ostatecznie będziesz miał bity rdzewiejący samochód z naruszoną już konstrukcją i dodatkowo jeszcze problem z odsprzedażą XD
  • Odpowiedz
@kiboq: Jak zrobione w ASO na nowych częściach zgodnie z instrukcjami napraw modelu to można brać jeśli wyraźnie tańszy względem podobnych w roczniku i wyposażeniu.
Musisz się liczyć z tym że jak go kupisz znacznie taniej to za 3-4 lata jak sprzedaż to nie za 15% taniej jak kupiłeś tylko 30% względem cen które wtedy będą bieżące.
  • Odpowiedz
Spora czesc aut uzywanych na naszym rynku ma podobne i gorsze przygody na koncie tylko ich wlasciciele o tym nie wiedza


@bigger: A pozniej mamy miliard wypadkow smiertelnych przez samochody skladajace sie jak paczka zapalek, bo ludzie nawet nie chca sie pofatygowac spradzic czy aby na pewno samochod nie mial przygod. Wlasnie dlatego zwracamy na to uwage. To, ze wiekszosc to gruzy, nie oznacza, ze jezdzenie nim i swiadome kupowanie
  • Odpowiedz
@Norskee:

miliard wypadkow smiertelnych przez samochody skladajace sie jak paczka zapalek,


zrodlo?

I co ten glupi wysryw ma wspolnego z focusem ze zdjecia?
  • Odpowiedz