Aktywne Wpisy
Obiboq +79
To są konkretne wymagania :D
#tinder
#tinder
klewerewel +10
#zwiazki #rozowepaski #logikarozowychpaskow #blackpill #p0lka #polska
Kobiety nie są codziennie zaczepiane na ulicy z propozycjami randek jak przegrywom się wydaje w ich łbach. Nie mają zapchanych skrzynek z propozycjami randek za 15 tysięcy dolarów. Przegrywy myślą że każda kobieta wiedzie życie jak celebrytka z instagrama.
W moim 25 letnim życiu mężczyźni "podrywali" mnie ok. 10 razy, czyli średnio raz na 2 lata.
Polska to nie Hiszpania. Polacy nie potrafia podrywac kobiet.
-
Kobiety nie są codziennie zaczepiane na ulicy z propozycjami randek jak przegrywom się wydaje w ich łbach. Nie mają zapchanych skrzynek z propozycjami randek za 15 tysięcy dolarów. Przegrywy myślą że każda kobieta wiedzie życie jak celebrytka z instagrama.
W moim 25 letnim życiu mężczyźni "podrywali" mnie ok. 10 razy, czyli średnio raz na 2 lata.
Polska to nie Hiszpania. Polacy nie potrafia podrywac kobiet.
-
Grałem 4 godziny w King’s Bounty 2 i jest lepiej niż sądziłem
Generalnie autor, fan serii, pisze mniej więcej o tym samym, co jakiś czas temu napisał inny tester na podstawie 0.5-godzinnego gameplayu https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=13491
Deweloperzy z 1C Entertainment najwidoczniej wzięli sobie do serca przestrogę, że lepsze jest wrogiem dobrego, i na wszelki wypadek w kontynuacji King’s Bounty postanowili zaprojektować wszystko znacznie gorzej.
Tylko jemu akurat większość zmian się podoba, choć też ma zastrzeżenia. Największe do ograniczenia czasu bitew - mają stanowić ok 30% całej gry, co w porównaniu z poprzednimi grami wypada, kurde balans, słabo, bo tam tłukliśmy się non stop. Mnie nowy tekst nie przekonuje, a w KB (zwłaszcza księżniczkę) przegrałem mnóstwo godzin i nowa wersja PÓKI CO wygląda tak, że nawet nie pofatyguję się, by ściągnąć z zatoki testowe demo.
#strategie #gry #crpg
@sejsmita: Mnie również martwi mniejsza ilość bitew. A do tego mają być toczone na jeszcze mniejszym terenie, gdzie w poprzednich odsłonach wydawało mi się, że jest go mało.
Z KB sprawa jest oczywista - masowy gracz i #!$%@? i nara. Śpiewka stara jak świat, najpierw fani robią reklamę, a potem #!$%@? się. Wiele rzeczy mógłbym przeboleć: tpp i mniejsze pole walki, ale jak widzę screeny z gry i czytam o skróceniu i zmniejszeniu ilości bitew to mnie
@sejsmita: Dla mnie KB była doskonałą grą casualową, tj. taką, którą mogę odpalić na chwilę, rozegrać parę walk i odstawić na później. Co nie jest możliwe przy większości gier w które gram. Pamiętam, że podstawkę przechodziłem jakieś 1.5 roku. Więc krótsze walki może by mnie tak nie bolały, gdyby nie to, że ma być ich mniej, a nie więcej. :/
Dokładnie,
Kiedyś wyglądało to tak:
1.
@sejsmita: no ale to są przynajmniej jakieś rzeczowe informacje, a nie jakieś wciskanie kitu. Jak spojrzeć na tytuły, które podałem:
fallout: dev padł, marka wykupiona przez bethesde, 3 część serii, to zupełnie nowa gra, robiona przez kompletnie innych ludzi z inną technologią - zawodzi oczekiwania
diablo: odejście z firmy kluczowych pracowników, 3 część serii robiona przez kompletnie innych ludzi z inną technologią - zawodzi oczekiwania
baldur's