Aktywne Wpisy
pieknylowca +258
Cyrk dla gawiedzi: normalnie jeżdże samochodem do pracy ale dzisiaj w celach propagandowych pokaże jak to fajnie się jeździ tramwajem. Ciekawe czy wygonili wszystkich z tramwaju do tej ustawki. Czy może pan Czajkowski chciałby się równie chętnie obok żula przejechać. #warszawa #polska #bekazlewactwa #polityka
Tumurochir +175
Jestem po seansie Zielonej Granicy. Przyznam, że trailery tego filmu mnie zniechęciły, a wręcz odniosłem wrażenie że będzie to propagandowe gówno pokroju Smoleńska, tylko w drugą stronę. Jednak po sraczce PiSu w związku z tym filmem postanowiłem się na niego wybrać i bardzo dziękuję PiSowcom za promocję, bo pozytywnie się zaskoczyłem.
Najpierw zacznijmy od strony technicznej. Film jest w stylistyce czarno-białej i prawdopodobnie reżyserka uznała, że dzięki temu będzie on odbierany jako
Najpierw zacznijmy od strony technicznej. Film jest w stylistyce czarno-białej i prawdopodobnie reżyserka uznała, że dzięki temu będzie on odbierany jako
Już trzecia osoba zapytała mnie o wojnę handlową amerykańsko-chińską: Kris co o tym uważasz, co powinienem wiedzieć, czy powinienem się przejmować? Zanim kolejna osoba spyta może publicznie odpowiem pytaniem na pytanie. A czy ty albo ja sprowadzamy do Chin 100 000 baryłek ropy naftowej? Albo z Chin do USA 1000 ton stali? Pozdrawiam.
#usa #chiny #azja #ekonomia #gospodarka #finanse #swiat #handel
Nie uważam się za ignroanta. Ale jak najbardziej uważam się za osobę, która nie zamierza zajmować sobie głowy sprawami na które i tak nie mam żadnego wpływu. Natomiast to coś innego niż ignorancja.
Dotyczy ale może w 0,001% w porównaniu z osobami, które importują/eksportują na skalę masową stal, ropę itp. A na moje życie i mój portfel myślę, że 100x większy wpływ będzie miało, gdy w weekend będę kupować buty, żeby za nie wydać rozsądną kwotę.
przykład z butami jak najbardziej trafiony
ludzie, którzy nie wiedzą czym karmić 3-tygodniowe króliki minaturki to też ignoranci?