Wpis z mikrobloga

Mirasy,
Jestem kierowca ubera. Jeżdżę dla partnera, na wypożyczone auto, umowa śmieciówka zlecenie. Jakiś czas temu jeżdżąc w nocy uszkodziłem auto na parkingu (brak monitoringu) a konkretniej wjechałem na lekko wystający metalowy słupek który przebił chłodnicę i auto utknęło. Powiadomiłem o tym partnera, a ten kazał nigdzie nie dzwonić, czekać na niego to przyjedzie mi pomóc wyciągnąć auto. Po całej akcji kazał się nie martwić, powiedział że on wyłoży kasę a ja będę oddawać w ratach. Tu już mi zaczęło troszkę śmierdzieć, ale mówię spoko, uszkodzenie z mojej nieuwagi, parę stówek mogę wyłożyć. Od tego dnia co ok 2 dni dostaję regularne telefony, że zepsute jest coś jeszcze i tak w ciągu tygodnia koszty urosły z 400 zł do 2300 ( ͡° ͜ʖ ͡°). Z czego nabicie klimatyzacji miało wynosić równe 1000zl - gdzie klima działała i działa do tej pory. Ta sprawa z klimą pozwoliła mi myśleć że chcą mnie zrobić hajs, a że nie znam się za bardzo na autach, podjechałem do kilku serwisów samochodowych żeby podpytać o ceny napraw. Wszystko oscylowalo w okolicach 1200zl łącznie z nabiciem (działającej) klimatyzacji i poinformowano mnie że nie ma sensu jej nabijać.
Dodam że auto, którym jeżdżę to auto flotowe, posiada OC i AC. Partner po prostu tego nie zgłosił do ubezpieczalni (albo i zgłosił i chce wyciągnąć kasę x2). Kasę oczywiście chcą żebym wypłacił na gębę, zero dokumentacji ani faktur. Żeby tego było mało, nie wypłacił mi tygodniówki za ostatni tydzień ani nie odbiera telefonów. Jak dla mnie to jest jawne wymuszenie i oszustwo, tym bardziej że powiedzieli mi ostatnio że szkoda nie została zgłoszona.

Mirasy co byście zrobili na moim miejscu? Proszą o #porada i #poradaprawna

#pracbaza #uber #bolt #praca #zalesie
  • 17