Wpis z mikrobloga

@Wyrelworelowany twoje testy które podawałes, są pod zgody założona teze, NCAP które takze jest średnio wiarygodne, ale chyba najwartościowsze podaje że głupie clio bije na głowę 3/4 suvow, pracowałem jakiś czas w wypożyczalni i jazda suvem to masakra. Tuscon którego zachwalasz to totalna padaka POD KĄTEM PROWADZENIA, pokonywanie zakrętów na poziomie taczki z gównem xD Przyjemnne i bezpieczne pokonywanie KM zapewnia jakieś rodzinne kombi klasy średniej. Wybór suva to tylko i wyłącznie
POD KĄTEM PROWADZENIA, pokonywanie zakrętów na poziomie taczki z gównem xD


@Maldo: pełna zgoda :D

Forda leasing zewnętrzny wychodził korzystniej, dopóki dealer nie stwierdził że skoro nie korzystam z ich finansowania to nie może mi takiego rabatu zaoferować...


@Maldo: a to dzban!

OK, powoli odchodzę od tego SUVa (obecnie mam Leona ST). W co byś celował?
@Maldo: na obecnego leona też gdzieś tyle dostałem. Bardzo mnie zaciekawiło Subaru. Niestety XV ma mały bagażnik w Outback i Foresterze jest OK. Ale jestem w szoku, że żadne auto wymienione w całym tym wątku nie ma większego bagażnika niż Leon :/
@Wyrelworelowany: no to tylko rodzinne kombi typu mondeo/passat/superb. Octavia pewnie bedzię miała troche większy bagażnik, zamiast na ranking NCAP to bym spojrzał na jakiś bezawaryjności, choćby TUVu.
bezawaryjności, choćby TUVu.


@Maldo: to akurat mnie nie interesuje bo leasing + ubezpieczenie + gwarancja = coś się psuje dostaje zastępcze auto na czas naprawy i tyle mnie interesuje. Po zakończeniu leasingu zwracam auto i biore kolejne.
@Wyrelworelowany z tego co wiem juz od kilu osob, ktore kupowaly, to przynajmniej przy q5 na dziendobry masz prawie 20% taniej od ceny na stronie. Ostatnio znajomy bral konfiguracje za 200k z konfiguratora, a poszla za 160.