Wpis z mikrobloga

@goferek: Że oni nie zrobili nowej część jeszcze... Tyle nowych porszaków...


@TomdeX: I też jaka różnorodność zarówno w karierze jak i Factory Driver mogłaby być biorąc pod uwagę ilość modeli Porsche w porównaniu do tego co było w czasie gdy ta gra wychodziła.
@Krzemol: EA idzie na łatwiznę, bo daje innemu studiu do zrobienia grę, a oni co rok jedą na tym samym pomyśle, tylko zmieniają opakowanie. Jakby mieli zrobić NFS Porsche, to by musieli praktycznie od początku całą grę robić, a to im się nie opłaca, tak to teraz wygląda rynek gier, zamiast wydać jedną grę na 3-4 lata, a porządną to robią co roku odgrzewany kotlet.
@TomdeX: Stare NFSy od dwójki też wychodziły co rok (tylko między Porsche a HP2 były dwa lata różnicy). Kurde wziąć model jazdy z Shifta choćby, poprawić jego podstawowe bolączki, może trochę usprawnić/ ułatwić whatever też pod klawiaturę (Porsche było świetnym kompromisem pod tym względem - zarówno na klawiaturze jak i na kierownicy dawał sporo frajdy, pamiętam jak ukończyłem kiedyś na DFGT), zrobić piękne malownicze i różnorodne trasy, stworzyć od podstaw klimatyczny
@goferek ale bym ciupnal w sequel z nowymi modelami, uzupelniona pelna kolekcja o koncepty i taka klimatyczna muzyka. do garazu wbijalem po kilka razy, zeby posluchac jednego kawalka, takiego chillowego. sie gralo na riva tnt2. wtedy wzrost taktowania o 10MHz na rdzeniu dawal boost w klatkach okrutny