Wpis z mikrobloga

@Student_AWAS: Ja już oglądałem 2 bmki, pierwsza to się sypała gorzej jak mój stilo w dizlu, druga to cena ja za zboże i słaby silnik...

Pierwszą bmke cygan handlarz sprzedawał xD

To to przypadkiem znalazłem -- pierwsza myśl.. Kto normalny #!$%@? a4 b5 z quattro i tym moturem
Pewnie silnik sie sypie... taki #!$%@?, wszystko sprawne - nawet klima działą...

Wady? 3 obcierki i wgniotka w drzwiach. Jakieś 2 dni szpachlowania
@maks112 nie wiem jak automat się zachowuje ale manual idzie elegancko. Tylko pamiętaj że potrzeba trochę więcej prędkości żeby pójść bokiem. Ja pierwszej zimy dwa krawężniki ale bez szkód. Kolejnej już było elegancko. A poci się pewnie spod dekli co nie jest jakieś drogie w usunięciu. Mi 1,5 roku temu załatwili i póki co spokój. A lało się na kolektor aż w środku olejem smierdzialo.
Czy te #!$%@? V6 2.8 193 kunia od kałdi zawsze są takie "zapocone" od spodu?

@maks112: tak jeśli nikt ich nie serwisował jak należy, a głównie chodzi o uszczelki pokryw zaworów + uszczelki przestawiaczy faz rozrządu. Imprezka na jakieś 1000zł bo trzeba rozrząd rozpiąć, ale wtedy silnik jest suchutki. W domu w A4 B6 2.4 V6 (to ten sam silnik w zasadzie bo te same uszczelki nawet są) po wymianie tego
Mi 1,5 roku temu załatwili i póki co spokój. A lało się na kolektor aż w środku olejem smierdzialo.

@kusprzyk: standardzik, to samo przechodziłem, tylko w 2.4. I niekoniecznie tanio bo może się lać też spod przestawiaczy faz rozrządu i zaślepek wałków i wtedy imprezka drożeje bo trzeba rozrząd rozpinać - wtedy dopiero u mnie temat się rozwiązał.
@SpokojnyPan: @kusprzyk: W tej cenie nawet lekkie kopcenie bym przeżył...( ͡° ͜ʖ ͡°)

Działające quattro mi styka, instalacja lpg stara, ale to dalej nie problem...
Większosć audi z tym silnikem na jutube potrafi "zakopcić"
Ten gruz nawet bąka nie puści - swoje na lpg już przejechał

Jak mi sprzeda poniżej 3k to wezmę, jak sie rozdupi to będę drutować, albo pójdzie na wieczne wakacje ( ͡
@SpokojnyPan no mi akurat rozrząd robili to przy okazji wszystkie uszczelniacze na górze poszły. Obecnie zużycie oleju na poziomie 1l na 10kkm także bardzo ok. Poprzedni właściciel zalał 10w40 ja wszedłem na 5w40 i zużycie nie zmieniło się, temperatura oleju też nie.

@maks112 kłatro w teorii jest nieśmiertelne. Obadaj sekcje zwłok Chrisa kubeczko na Youtube. Dwa warunki to co jakiś czas zmienić olej i jeździć na 4 takich samych oponach.
Stara instalacja