Wpis z mikrobloga

#dhl to najgorsza firma kurierska w kraju. Ilekroć coś zamawiam i mam nieszczęście, że sprzedający nie oferuje możliwości wysyłki w inny sposób niż kurierem, a na dodatek idzie to przez tę #!$%@?ą firmę, tylekroć mam problemy.

Wczoraj miała zostać mi doręczona przesyłka kurierska przez DHL. Kurier oczywiście nie przybył, nawet się nie kontaktował - zapisał, że rzekomo nie było mnie w domu.
Napisałem skargę i po interwencji, przesyłka miała zostać doręczona dziś.
W skardze napisałem, że jeżeli maja problem z doręczeniem do domu, to mogę odebrać ją z żabki, które mają z nimi umowę.
Kilkadziesiąt minut temu, jako że zbliżała się już 20, a oni tylko do tej na infolinii pracują, zadzwoniłem i dowiedziałem się, że ... kurier jednak nie doręczy dziś przesyłki, bo już wrócił do bazy.
I tyle.

Pocztex? Zawsze bez problemu.
InPost? Zawsze bez problemu.
DPD? Problemy niewielkie, ale przynajmniej da się dogadać z kurierem.
DHL? Dno.

#kurierzy #przesylki #kurier
  • 4
@Clear: a ja tam myślę, że nie DHL dno tylko kurier #!$%@? i takich trzeba tępić. W każdej firmie kurierskiej, niezależnie od naszych doświadczeń, jest taki właśnie #!$%@?. Wstrętny #!$%@? co sam siebie tytułuje (tfu) "panem kurierem" i w życi ma wszystko i wszystkich.
Aż się ciśnienie podnosi...
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@BillyGugu: jeśli dwa dni z rzędu dwóch różnych kurierow nie próbuje nawet doreczyc przesyłki, pracownicy infolinii i wirtualnego działu interwencji (podejrzewam, że to ci sami pracownicy) maja gdzieś cała sytuację i nawet zignorowali, że zaproponowałem, aby przesyłka zostala doręczona do punktu (nie mogłem wybrać wczoraj przekierowania bo to automatycznie ustawialo termin na 16.08), zaś przed połączeniem była informacja, że przesyłka będzie doręczona to nie jest to wina tylko #!$%@? (i przeciazonych)
@Clear: jestem w stanie Cie zrozumieć mimo, że dla mnie DHL jest najlepszy. Kwestia doświadczeń:)
Pamiętaj, że kurier tak samo wypina się na infolinię jak na Ciebie wiec dziewczyna sama nic nie zdziała jesli kurier(albo paru) to muły. Nie bronie oczywiście.
Szkoda, że takie rzeczy wyrabiaja opinię. Ale wiadomo... jeden rabin powie tak, drugi tak
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@BillyGugu: wiesz, ja rozumiem kurierow. Bo są przeciążeni I taka prawda. Na ludzi z infolinii też nie Wrzeszcze I nie wyzywam. Ale nie pamiętam ani jednej sytuacji w której DHL by postąpił prawidłowo. Zawsze jakieś cyrki z kurierem. Teraz sprawa prosta bo przesyłkę naprawdę można było zostawić w pieprzonej za bce. Jestem na siebie też wściekły. Bo jak ttlko zobaczyłem, że to DHL (sprzedawca nie chwalił się jaki kurier, no bo