Wpis z mikrobloga

@Farson0 ale ja jestem póki co "zdrowy" ;) Robię badania bo słabo coś ogólnie. Marazm, tumiwisizm, nic mi się nie chce, sen zero, regeneracja słaba, zero chęci do działania itd itp. A narazie wszystko według badań ok ¯_(ツ)_/¯
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@salvador5000: taki cholesterol to naprawdę nic specjalnego. 400+ regularnie, wtedy można się martwić.
Trójglicerydy są spoko, to ważniejsze.
Cholesterol jest też mocno zmienny, tj. skacze w stresie, wysiłku, chorobie. Także dopiero długotrwałe zwiększenie jest złe.

PS. Nie jestem lekarzem, ale mam lekko podwyższony cholesterol, trochę o tym się dowiadywałem.
@salvador5000: To może spróbuj zmienić dietę, pomyśl o jakiejś aktywności. A jeśli to już odhaczyłeś, to znaczy, że może czas abyś zaczął szukać nowych bodźców, jakiegoś nowego hobby.

Lekarzem oczywiście nie jestem i nie stawiam Ci broń Boże diagnozy, ale jestem, a w zasadzie to byłem w podobnej sytuacji i mnie to bardzo pomogło.
@Farson0 no właśnie: aktywny jestem od kilku lat ponad przeciętnego. Czyli nie spacery ale regularne treningi. Nie pale, nie nadużywam alko. Dieta raczej spoko. Raczej urozmaicona. Jedyne co mi przychodzi do głowy to stres. Ale ktoś go dzisiaj nie ma ;) idę do lekarza z wynikami. Ciekawe co powie ;)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@salvador5000: ja bym predzej spojrzala na glukoze, bo o ile wynik nie jest bardzo podwyzszony, o tyle wskazuje juz na delikatny stan przedcukrzycowy.
Proponuje działac, bo jak nie zostanie wprowadzona dieta i ruch to za 5 lat cukrzyca
@Shyvana
@benzdriver
@Farson0
@Sl_w_k_1
@Leel00
lekarze w Polsce to jakaś patologia. Wyniki ok tylko cukier wyżej i cholesterol.
Lekarz: dieta.
Ja: czego nie jeść?
Lekarz: (wymienia wszystko czego nie jem od dawna ;))
Ja: aha. Super.
Lekarz: za miesiąc do kontroli.
Idę poszukać jakiegoś ogarniętego co mi zleci szersze badania. Liczyłem na badanie hormonów, prolaktyny itd. A ta mi cukier bada i że niby od tego nic mi się nie chce, nie