Wpis z mikrobloga

Nie byłem w temacie, ale teraz widzę, że Dota Underlords to nie jedyna gra tego typu...

Co sądzicie o Teamfight Tactics i Auto Chess? Która z tych 3 gier najbardziej się Wam spodobała i dlaczego? Wiadomo, że jeszcze się tam sporo pozmienia, bo to dopiero początki.

#autochess #dotaunderlords #leagueoflegends #dota #teamfighttactics #gry #grypc #pcmasterrace #kiciochpyta #pytanie

Która najlepsza?

  • Dota Underlords 27.2% (31)
  • Teamfight Tactics 57.9% (66)
  • Auto Chess 14.9% (17)

Oddanych głosów: 114

  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Hedage: tft to gra typu one click trochę mało myślenia taktycznego - liczysz na to co ci wypadnie i starasz się to owinąć w złoty papierek. Czasem ludzie na pierwszej turze mają postacie na * zazwyczaj jest to jedna osoba z 8 osób więc sposób "zdobywania" postaci jest zależny od szczęścia. Na przedmioty jakie zdobędziesz - też wpływu nie masz. Wygrywa osoba, która zrobi z tych 2 powyższych lepsze combo.¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@SarahC: Ale to wszystkie 3 na tym polegają, taki gatunek. I mi osobiście się podoba.

Z większych różnic sam zauważyłem, że w TT chyba można zakładać na postacie po 3 itemki, a w DU tylko po jednym. Tylko trochę te gry są zbyt skomplikowane jak na ilość czasu, jaką się dostaje między rundami... Miało być więcej myślenia, a jednak refleks dalej potrzebny...

Podejrzewam, że będzie mocny hype na gatunek, tak
  • Odpowiedz
@Hedage: Jakby nie było różnorodności między itemami to powiem ci kiepsko. Gra byłaby za nudna, a przy niektórych combach postaci wręcz nie grywalna. Jak ktoś grał w lola to te przedmioty nie robią wrażenia, bo są takie same, może oprócz husha i kilku innych przedmiotów. Szybko idzie wyłapać mechanizm pierwszy raz jak grasz to te 30 sekund zleci szybko, prawda ale jak grasz 15+ nasty to te 30 sekund to
  • Odpowiedz
@Hedage: Przez autochess rozumiesz mobilną wersję ? Bo mod do doty niestety trochę wymarł i jedynie normale pograsz. Wersja mobilna ma dość specyficzną oprawę, ale pod względem balansu chyba są pare patchy za modem, a tam balans był zdecydowanie najlepszy, czyli powinno być spoko (choć nie grałem w mobilkę).

Underlordsy jako spadkobierca moda powinien być dobry, ale mi coś w nim nie grało. Walki wydawały się przyspieszone w porównaniu do
  • Odpowiedz
Przez autochess rozumiesz mobilną wersję ?


@ProwojMiliten: Tak, ten mobilny twór.

Dzięki, a powiedz mi czy ta lolowa wersja też ma cross-play z mobilnymi? Bo za to Valve ma plusa u mnie...

No i cholera jest na Steamie, więc miałbym wszystko prawie w jednym miejscu... :/ Nie chce mi się ściągać kolejnego oddzielnego klienta, chyba że gra serio będzie tego warta.
  • Odpowiedz
@Hedage: niestety nie ma i raczej nie będzie mieć. Jeżeli ci na tym zależy to Underlordsy chyba będą najlepsze. Mimo wszystko jest to bardzo dobra gra, dość bliska oryginalnemu modowi do Doty, w którym przegrałem setki godzin. To, że ja nie umiałem znaleźć w Underlordsach tego co uwielbiałem w modzie nie znaczy, że gierka jest zła ʕʔ
  • Odpowiedz
@SarahC: Cóż za bełkot. Nie będę za wszelka cenę bronił tft bo gra ma swoje mankamenty ale jest to nadal beta i widać ze riot pracuje by to wyglądało bardziej różnorodnie, bo obecnie to jest największy kłopot. Gra napewno nie jest łatwa, a pisanie, że 30sek to dużo czasu to spore nadużycie. Owszem im częściej gramy tym interfejs i buildy są nam bliższe i łatwiej się w nich odnajdujemy, ale
  • Odpowiedz
@Apacz449: Oczywiście grasz więcej czasu to masz wyższą dywizję, co nie znaczy, że ja sobie nigdy powyżej golda nie wejdę.

blitza łatwo skontrować, bo po prostu ustawiasz profil osoby z blitzem i przestawiasz postać, którą ma grabować blitz na tanka z archaniołem(jeśli takiego masz) i tyle, trwa to może ostatnie 4/3 sekundy, bo jak przestawisz w pierwszych 10 sekundach to i tak Cię tym blitzem skontrują. ( ͡º ͜ʖ͡º
  • Odpowiedz
@SarahC: Logiczne ze przestawiasz na sam koniec, tylko dolicz sobie do tego rollowanie i ustawianie teamu plus skanowanie przeciwników. Ja nie mówię o late gamie gdzie grasz na jednego czy dwóch przeciwnikow tylko o early i mid game gdzie skanowanie 8 gości trochę czasu zajmuje, a potem dodatkowe przestawienie jednostek lub całkowita zmiana buildu bo pozostali gracze zgarnęli potrzebne postacie i masz do wyboru liczyć na farta, że dostaniesz potrzebne
  • Odpowiedz
@Apacz449: Wgl jak już jesteśmy przy monetach to za 10 win streak powinno być tych monet jednak więcej( ͡° ʖ̯ ͡°)bo jednak last pickujesz przez co nie wybierasz ani itemu ani postaci i często jak dużo wygrywasz to potem jesteś w dupiu. Tajemnicą poliszynera jest, że jeden mecz na early lepiej przeyebać niż pickować na last.

Relol trwa krótko, dużo dłużej trwa odpowiedź na pytanie "idziemy
  • Odpowiedz
@Apacz449: ogólnie wydaje mi się, że jak wiesz, że rozgrywka bd szybka to idziesz w relola żeby mieć mocne postacie ale jak jest równa to lepiej lecieć w lvl
  • Odpowiedz
@SarahC: Ogólnie obecna meta rangerów,knightów, voidow powoduje, że każdy zapieprza z lvlem na początku żeby dorwać się do droższych jednostek, które obecnie stanowią o późniejszej sile zespołu, a wiadomo trzeba mieć jakis core wiec i bardzo często ludzie rollują wcześniej by dostać to co potrzebują z jednostek za 1golda. Wcześniej jednostki za 1 golda były sporo silniejsze przez całą grę wiec opłacało się zostawać dłużej na niższym lvlu. Teraz nie
  • Odpowiedz
@Hedage:

Auto Chess dla mnie odpada ze względu na oprawą graficzną i dość hermetyczne podejście do gatunku. Podobnie w przypadku TeamFight Tactics - większość LoLowych postaci jest niejaka i nudna. Balans też jest najsłabszy ze wszystkich Auto Battlerów no i wiem też, że dalej są tam błędy, które nie zostały naprawione od premiery. Dota Underlords według mnie najlepsze, ze względu na ciekawy design bohaterów (a nie na jedno kopyto pod
  • Odpowiedz
@Hedage:

I've played around 25 games of TFT, but I just like Underlords a lot more. I feel like in TFT, I'm building comps around my items, not comps around my units. It doesn't feel as easy to pivot to different comps as it does in Underlords. I also don't like how unit cap tends to finish at around 6-8 in TFT, but in Underlords it's usually 8-10. I just
  • Odpowiedz