Wpis z mikrobloga

Nie byłem w temacie, ale teraz widzę, że Dota Underlords to nie jedyna gra tego typu...

Co sądzicie o Teamfight Tactics i Auto Chess? Która z tych 3 gier najbardziej się Wam spodobała i dlaczego? Wiadomo, że jeszcze się tam sporo pozmienia, bo to dopiero początki.

#autochess #dotaunderlords #leagueoflegends #dota #teamfighttactics #gry #grypc #pcmasterrace #kiciochpyta #pytanie

Która najlepsza?

  • Dota Underlords 27.2% (31)
  • Teamfight Tactics 57.9% (66)
  • Auto Chess 14.9% (17)

Oddanych głosów: 114

  • 37
@Hedage: tft to gra typu one click trochę mało myślenia taktycznego - liczysz na to co ci wypadnie i starasz się to owinąć w złoty papierek. Czasem ludzie na pierwszej turze mają postacie na * zazwyczaj jest to jedna osoba z 8 osób więc sposób "zdobywania" postaci jest zależny od szczęścia. Na przedmioty jakie zdobędziesz - też wpływu nie masz. Wygrywa osoba, która zrobi z tych 2 powyższych lepsze combo.¯\_(ツ)_/¯

Idealna
@SarahC: Ale to wszystkie 3 na tym polegają, taki gatunek. I mi osobiście się podoba.

Z większych różnic sam zauważyłem, że w TT chyba można zakładać na postacie po 3 itemki, a w DU tylko po jednym. Tylko trochę te gry są zbyt skomplikowane jak na ilość czasu, jaką się dostaje między rundami... Miało być więcej myślenia, a jednak refleks dalej potrzebny...

Podejrzewam, że będzie mocny hype na gatunek, tak jak
@Hedage: Jakby nie było różnorodności między itemami to powiem ci kiepsko. Gra byłaby za nudna, a przy niektórych combach postaci wręcz nie grywalna. Jak ktoś grał w lola to te przedmioty nie robią wrażenia, bo są takie same, może oprócz husha i kilku innych przedmiotów. Szybko idzie wyłapać mechanizm pierwszy raz jak grasz to te 30 sekund zleci szybko, prawda ale jak grasz 15+ nasty to te 30 sekund to aż
@Hedage: Przez autochess rozumiesz mobilną wersję ? Bo mod do doty niestety trochę wymarł i jedynie normale pograsz. Wersja mobilna ma dość specyficzną oprawę, ale pod względem balansu chyba są pare patchy za modem, a tam balans był zdecydowanie najlepszy, czyli powinno być spoko (choć nie grałem w mobilkę).

Underlordsy jako spadkobierca moda powinien być dobry, ale mi coś w nim nie grało. Walki wydawały się przyspieszone w porównaniu do moda,
Przez autochess rozumiesz mobilną wersję ?


@ProwojMiliten: Tak, ten mobilny twór.

Dzięki, a powiedz mi czy ta lolowa wersja też ma cross-play z mobilnymi? Bo za to Valve ma plusa u mnie...

No i cholera jest na Steamie, więc miałbym wszystko prawie w jednym miejscu... :/ Nie chce mi się ściągać kolejnego oddzielnego klienta, chyba że gra serio będzie tego warta.
@Hedage: niestety nie ma i raczej nie będzie mieć. Jeżeli ci na tym zależy to Underlordsy chyba będą najlepsze. Mimo wszystko jest to bardzo dobra gra, dość bliska oryginalnemu modowi do Doty, w którym przegrałem setki godzin. To, że ja nie umiałem znaleźć w Underlordsach tego co uwielbiałem w modzie nie znaczy, że gierka jest zła ʕʔ
@SarahC: Cóż za bełkot. Nie będę za wszelka cenę bronił tft bo gra ma swoje mankamenty ale jest to nadal beta i widać ze riot pracuje by to wyglądało bardziej różnorodnie, bo obecnie to jest największy kłopot. Gra napewno nie jest łatwa, a pisanie, że 30sek to dużo czasu to spore nadużycie. Owszem im częściej gramy tym interfejs i buildy są nam bliższe i łatwiej się w nich odnajdujemy, ale w
@Apacz449: Oczywiście grasz więcej czasu to masz wyższą dywizję, co nie znaczy, że ja sobie nigdy powyżej golda nie wejdę.

blitza łatwo skontrować, bo po prostu ustawiasz profil osoby z blitzem i przestawiasz postać, którą ma grabować blitz na tanka z archaniołem(jeśli takiego masz) i tyle, trwa to może ostatnie 4/3 sekundy, bo jak przestawisz w pierwszych 10 sekundach to i tak Cię tym blitzem skontrują. ( ͡º ͜ʖ
@SarahC: Logiczne ze przestawiasz na sam koniec, tylko dolicz sobie do tego rollowanie i ustawianie teamu plus skanowanie przeciwników. Ja nie mówię o late gamie gdzie grasz na jednego czy dwóch przeciwnikow tylko o early i mid game gdzie skanowanie 8 gości trochę czasu zajmuje, a potem dodatkowe przestawienie jednostek lub całkowita zmiana buildu bo pozostali gracze zgarnęli potrzebne postacie i masz do wyboru liczyć na farta, że dostaniesz potrzebne champy
@Apacz449: Wgl jak już jesteśmy przy monetach to za 10 win streak powinno być tych monet jednak więcej( ͡° ʖ̯ ͡°)bo jednak last pickujesz przez co nie wybierasz ani itemu ani postaci i często jak dużo wygrywasz to potem jesteś w dupiu. Tajemnicą poliszynera jest, że jeden mecz na early lepiej przeyebać niż pickować na last.

Relol trwa krótko, dużo dłużej trwa odpowiedź na pytanie "idziemy w
@SarahC: Ogólnie obecna meta rangerów,knightów, voidow powoduje, że każdy zapieprza z lvlem na początku żeby dorwać się do droższych jednostek, które obecnie stanowią o późniejszej sile zespołu, a wiadomo trzeba mieć jakis core wiec i bardzo często ludzie rollują wcześniej by dostać to co potrzebują z jednostek za 1golda. Wcześniej jednostki za 1 golda były sporo silniejsze przez całą grę wiec opłacało się zostawać dłużej na niższym lvlu. Teraz nie ma
@Hedage:

Auto Chess dla mnie odpada ze względu na oprawą graficzną i dość hermetyczne podejście do gatunku. Podobnie w przypadku TeamFight Tactics - większość LoLowych postaci jest niejaka i nudna. Balans też jest najsłabszy ze wszystkich Auto Battlerów no i wiem też, że dalej są tam błędy, które nie zostały naprawione od premiery. Dota Underlords według mnie najlepsze, ze względu na ciekawy design bohaterów (a nie na jedno kopyto pod chiński
@Hedage:

I've played around 25 games of TFT, but I just like Underlords a lot more. I feel like in TFT, I'm building comps around my items, not comps around my units. It doesn't feel as easy to pivot to different comps as it does in Underlords. I also don't like how unit cap tends to finish at around 6-8 in TFT, but in Underlords it's usually 8-10. I just like