Wpis z mikrobloga

@abce: Wątpię, to raczej testowa/developreska konfiguracja. Co taki ekran ma dać? Plebs się w tym miłuje aktualnie ale Niemcy głupi nie są. Implementacja Audi to przebija już w obecnym wykonaniu, BMW też. Dodam że przecież oficjalnie w Niemczech nawet nie wolno dotknąć tego ekranu podczas jazdy (mandat 130 EUR, niestety mam na to papiery, "Seba potwierdzi") więc tym bardziej nie wierzę że to ma cokolwiek wspólnego z wersją prodykcyjną.
@abce: ciekawi mnie jak takie auta będą działać za 20-25 lat. Wiem że jak ktoś kupuje nową Eske to go nie interesuję co z autem będzie za kilkanaście lat bo go stać na nowszą, ale czy będą dalej tak samo robiły takie przebiegi i te wszystkie systemy itp nie spowodują że takie auto po takim czasie będzie w stanie w ogóle jeździć.
ciekawi mnie jak takie auta będą działać za 20-25 lat


@kumpek20: auto jest juz od dawna planowane na kilka lat. a jesli chodzi o technologie to jak kupisz uzywke mercedesa teraz 4 letniego to masz tam gowniane navi ktorego nie da sie uzywac, brak apple car play etc.
ale jak ktos chce najnowszego ipada wbudowanego w samochod no to bedzie kupowal nowy samochod xD
@niepanimaju: na kilka lat, ale nie na 25. Tak mi się przynajmniej wydaję. Nie jestem jakiś bogacz ale patrząc po rynku, przeciętnego kowalskiego będzie stać na taki samochód za 20 lat około i właśnie mnie ciekawi jak wtedy to wszystko będzie działać. Nie mówię o samej pracy nawigacji itp, tylko np. ekrany, systemy które "ułatwiają" jazdę i masa innej elektroniki
Wątpię, to raczej testowa/developreska konfiguracja


@Saeglopur: #!$%@?,a nie testowa. zawsze przy takich zdjęciach jak wypływały, wszystko wyglądało identycznie. mowa o tych stałych elementach, wiec tym bardziej to byłoby nielogiczne by znowu przeprojektowywać tunel środkowy.