Aktywne Wpisy

dywergent +7
ile byscie byli w stanie mnie wesprzec na patreonie jakbym zalozyl kanal w ktorym ucze np. meneli i alternatywki nie wiem procesow stochastycznych albo nieliniowych przestrzeni i na koncu bylby egzamin gdzie byloby do wygrania np. 1kg fenibutu
źródło: 1752861475719167
Pobierz
donfallo +28

Ale jaja mirki. Jestem na 1 roku informatyki,w tym semestrze miałem przedmiot Wstęp Do Informatyki gdzie prowadzący zadawał rózne algorytmy do napisania. Oddawało się je poprzez przyjsxie z własnym kompem i pokazanie programu, tzn odpalenie projektu w konsoli. Na początku semestru ktoś zauważył że prowadzący nie patrzy w ogóle na kod, tylko na same pliki nagłówkowe i na wyniki w konsoli. Więc jakieś 80% ludzi zaczęło po prostu wrzucać printfy z tym co miało wyjść, sensowny plik nagłówkowy i jakieś gówna zamiast kodu. No i wczoraj coś dziwnego się stało bo prowadzący zaczął zaglądac do kodow, u 5 osób pod rząd wyłapał oszustwa. Poszła skarga do dziekana, wszyscy mają anulowane zaliczenia body rygorem pokazania prawdziwych programów i w ogóle jest imba. Ja oddawałem bez oszukiwania i czułem się jak ostatni frajer xD #studbaza
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: marcel_pijak
Dodatek wspierany przez: Nie siedź w domu w ferie i w wakacje
Komentarz usunięty przez autora
@Hans_Olo: raczej Polskie szkolcnitwo na polibudach (publiczne) to chlew obsrany gównem i raz na pół roku ten przygłup który uczy robi to za co ma płacony hajs. Jego psim obowiązkiem było przeglądać te kody i wyłapywać błędy
Nic.
@KochanekAdmina: W poprzednich latach nie było takich akcji, juz dowiedziałem się że ponoc mu zwiększyli wymiar godzin w tym sem i to jest "protest" z jego strony.
@cooles: Bez przesady ja chcę się uczyć. Tylko nie sposób nie czuć sie jak ostatni frajer kiedy siedzi się