Wpis z mikrobloga

@WuDwaKa: > Zgodnie z wytycznymi, miejsca możliwości stosowania osłon są bardzo precyzyjnie określone:

1) między jezdniami dla przeciwnych kierunków ruchu na odcinku zagrożonym olśnieniem, w obrębie węzła, na łuku w planie przy pochyleniu podłużnym drogi do 2%, na którym odchylenie osi tego łuku od stycznej w odległości równej wymaganej widoczności na zatrzymanie jest większe niż szerokość pasa dzielącego zwiększona o 2,0 m,
2) wzdłuż łącznicy przylegającej do drogi w węźle, na
@Lapidarny: to jest o wiele lepsze niż żywopłot, praktycznie nie wymaga żadnej obsługi. Żywopłot na środku byłby problematyczny - szkoda wywalać hajs w pielęgnowaniu żywopłotu na środku autobahny gdzie i tak nigdy nie będzie to piękny bujny płot. Jak wyżej napisali często niestety te żywopłoty to strzępki a nie zielony mur ;)
@WuDwaKa: bo to jest przeciwolśnieniowa ochrona a nie oznakowanie zakrętu, dlatego jest tylko w miejscach gdzie takie olśnienie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@buddookan: @bbqq: Tylko, że na zakrętach nie są na całej długości zakrętu.

@WuDwaKa: myślę, żeby nie ograniczały całkowicie widoczności drugiego pasa. Będzie wypadek po drugiej stronie to zobaczysz samochód z naprzeciwka jak przelatuje na twoją stronę jezdni dopiero jak już się na niej znajdzie.