Wpis z mikrobloga

  • 0
Mirki pomocy. Tlucze mi się coś w zawieszeniu na poprzecznych nierownosciach w #bmw #e90. Wymieniłem wszystkie wahacze. Faktycznie jeden sworzeń był wybity
Montuje, pierwsza jazda i.... Tlucze jeszcze gorzej xD co jeszcze może być powodem? Końcówka drążka? Jak szukać powodu? #mechanikasamochodowa
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szarpaki i dobry diagnosta. To nie statek kosmiczny


lepiej bym tego nie ujął

Wymieniłem wszystkie wahacze


@verox2: XD, naprawdę musiałem tak napisać, jeśli wymieniasz części w aucie bez diagnozy. A tłuc może się osłona termiczna lub układ wydechowy równie dobrze. Łącznik stabilizatora i amortyzator. Ale również nakrętka na druciku ukryta pod tapicerką jak wkurzyłeś jakiegoś mechanika :-).
  • Odpowiedz
  • 1
@Pawel4freak szarpaki są jak narzędziem. Jak masz doświadczenie i wiesz jak ich używać to pokażą Ci wszystko.
Do tego rolki. U nas takie na których możesz nawet symulowac drgania. Na pewnie kilkaset aut jeszcze mi się nie zdarzyło nie znaleźć. Co puka. Nawet wielowahaczowe zawieszenie to nie jest rocket science. Trochę stali gumy śrubek i tulejek

Tyle w temacie.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@granatowawolowina nie do końca wymieniam części bez diagnozy. Nie jestem mechanikiem, ale diagnoza była :) łomik i jeden wahacz był do wymiany. Jak się okazało po wyciagnieciu był mocno wybity. Drugi, obok też był mocno zużyty. Wymieniłem wszystkie. Być może na wyrost ale wolę mieć spokój i nie robic drugiej strony za 2 miesiące.
Jak się okazało glowny problem jest gdzie indziej. Usztywnienie zawieszenia po wymianie tylko wzmocnił tluczenie. No nic...
  • Odpowiedz
@verox2: jak wymieniłeś dwa wahacze, to nie pisz że wszystkie, bo wprowadzasz ludzi w błąd. Albo chcesz porady, albo atencji.

Jak były wybite 2 a łomem znalazłeś jeden, który dopiero po wyjęciu "okazał się mocno wybity", to znaczy że przedłużenie łomu jest do wymiany :-).
Stacja diagnostyczna w mieście kosztuje 20 zł.
A pewnie tłuką się te same wahacze tylko po drugiej stronie.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
Jak pisałem nie jestem mechanikiem. Jeden był odczuwalnie bardziej zużyty dlatego miałem pewność że jest do wymiany.
Wahacze wymieniłem wszystkie, nie tylko dwa.
Problem zdiagnozowany. Wadliwy był również łącznik stabilizatora. Juz po wymianie.
Dziękuję wszystkim za komentarze. Bardzo mi pomogły.
  • Odpowiedz